0  |  1

فراخوان مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی برای پذیرش واحدهای فناور

فراخوان مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی برای پذیرش واحدهای فناور

مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه شهید بهشتی در نظر دارد تعدادی واحد فناور و شرکت را در حوزة مهندسی برق، جهت استقرار در محل پرديس شهيد عباسپور اين دانشگاه پذيرش نمايد.

مهلت ارسال مدارک تا پایان وقت اداری روز سه ­شنبه مورخ 31/04/ 1399 است.

واحدهای فناور و شرکت‌هایی که توسط دانشجویان، دانش‌آموختگان و یا اعضای هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و یا پردیس شهید عباسپور ايجاد شده باشند، در اولویت پذیرش خواهند بود.

علاقمندان برای شرکت در این فراخوان باید واجد شرایط زیر باشند:

1.دارای پيشنهاد فناورانه با مدل کسب و کاری توجيه پذير باشند)مطالعات اولیه و امکان سنجی طرح صورت گرفته باشد)

2. شرکت ثبت شده و یا در شرف ثبت داشته باشند. (در غیر اینصورت تیم کاری شکل گرفته باشد و حداقل یک نفر تمام وقت در تیم حضور داشته باشد).

3. عدم استقرار در سایر مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری کشور

ارسال درخواست صرفاً از طريق تکمیل فرم در سامانة جذب و پذيرش به آدرس Roshd.sbu.ac.ir، امکان پذير می­ باشد.

جهت هماهنگی‌های بیشتر و طرح سوالات، متقاضيان می­توانند در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 8 الی 14:30 با کارشناس مربوطه به شماره تلفن 22431968 – داخلی 104 الی 106 تماس حاصل فرمايند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com