0  |  1

شتابدهنده تخصصی حوزه کارآفرینی اجتماعی راه اندازی می شود

شتابدهنده تخصصی حوزه کارآفرینی اجتماعی راه اندازی می شود

با امضای تفاهم‌نامه ای بین ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و یک انجمنی، ایجاد شتابدهنده تخصصی در حوزه کارآفرینی اجتماعی در سال جاری در دستور کار قرار گرفت.
این تفاهم‌نامه با هدف ایجاد اشتغال با رویکرد کارآفرینی اجتماعی در سطح ملی امضاء شده است. استفاده از ظرفیت همیاری اجتماعی، قرض‌الحسنه و کارآفرینی اجتماعی برای توسعه اجتماعی، دیگر هدف این همکاری مشترک است.
یکی از برنامه‌های مشترک این تفاهم نامه، حمایت از اشتغال خرد و خانگی در روستاها و شهرهای کوچک، است.
همچنین، طرفین با همکاری یکدیگر، شتابدهنده‌های تخصصی در حوزه کار آفرینی اجتماعی تاسیس می‌کنند تا به استارت اپ‌ها و شرکت‌های‌خلاق، در این حوزه خدمت‌رسانی کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com