0  |  0

اینوتکس ۲۰۲۰ مرداد ماه برگزار می شود

اینوتکس ۲۰۲۰ مرداد ماه برگزار می شود

سجاد عباسی، دبیر نهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس ۲۰۲۰) گفت: با شروع ثبت نام رویداد اینوتکس ۲۰۲۰ بیش از ۲۰۰ شرکت و استارتاپ برای حضور در این رخداد مهم ثبت نام کرده‌اند.
عباسی ادامه داد: با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مبلغی بالغ بر ۹۰ درصد هزینه حضور در نمایشگاه، به صورت یارانه پرداخت شده است تا شرکت‌ها و استارتاپ‌ها بتوانند از این فرصت برای جذب سرمایه استفاده کنند. در واقع هزینه حضور در نمایشگاه بالغ بر ۳ میلیون تومان است، اما استارتاپ‌ها و شرکت‌ها مبلغی بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان پرداخت می‌کنند.
او همچنین بیان کرد: در رویداد جنبی اینوتکس کوآپ، فرصتی فراهم شده است تا استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور به صورت رو در رو با نمایندگان شرکت‌های بزرگی مانند شرکت‌های خودروسازی مذاکره کنند. این ملاقات‌ها می‌تواند به جذب سرمایه و حل نیاز‌های فناورانه شرکت‌های بزرگ منتهی شود.
به گفته عباسی، در این رویداد مذاکرات متعددی در جریان است تا سخنرانان بین‌المللی از کشور‌های مختلف در این رویداد حضور یابند. برخی از برندگان جایزه مصطفی (ص) که در کشور خودشان کسب و کار‌های فناورانه تاسیس کرده‌اند، نیز به عنوان سخنران به این رخداد دعوت شده‌اند.
نهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس ۲۰۲۰ به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در ۲۲ مرداد سال جاری برگزار می‌شود. این رخداد بزرگ حوزه فناوری، پذیرای شرکت‌های فناور، استارتاپ‌ها و فعالین عرصه نوآوری از سراسر جهان است. به دلیل شیوع ویروس کرونا، بخشی از غرفه‌های این رویداد به شکل مجازی و سه بعدی طراحی شده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com