0  |  0

رویداد جذب سرمایه برای استارت آپ های فعال در حوزه فناوری های ورزشی

رویداد جذب سرمایه برای استارت آپ های فعال در حوزه فناوری های ورزشی

مرکز ملی نوآوری و شتابدهی فناوری های ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی وعلوم ورزشی با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی ریاست جمهوری اولین رویداد اختصاصی جذب سرمایه برای استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری فناوری های ورزش را برگزار می کند.
بر اساس این گزارش تمامی هسته های فناور، استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان فعال در این حوزه می توانند نسبت به تکمیل فرم ثبت نام در این رویداد اقدام و حداکثر تا تاریخ 99/05/31 به پست الکترونیکی به نشانی : [email protected] ارسال کنند.
شایان ذکر است پس بررسی و ارزیابی طرح های ارسالی، 6 طرح منتخب در تاریخ 99/06/24 با حضور در محل صندوق نوآوری و شکوفایی محصولات خلاقانه و فناورانه خود را در حضور سرمایه گذران خطر پذیر ارائه خواهند کرد.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با تلفن های88909509 – 88904187 - 021 داخلی 442و456 تماس حاصل نمایید.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ssrc.ac.ir
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com