0  |  0

تولید روزانه گاز طبیعی از مرز ۷۰۰ میلیون مترمکعب گذشت

تولید روزانه گاز طبیعی از مرز ۷۰۰ میلیون مترمکعب گذشت

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران گفت: هم‌اکنون میانگین تولید روزانه گاز طبیعی در پالایشگاه‌های کشور ۷۰۳ میلیون مترمکعب است.
محمد عسگری اظهار کرد: میانگین تولید روزانه گاز طبیعی در پالایشگاه‌های کشور هم‌اکنون ۷۰۳ میلیون مترمکعب است که در مقایسه با دوره مشابه پارسال ۶۹ میلیون مترمکعب افزایش داشته است.
به گفته وی، میانگین تولید روزانه گاز طبیعی در دوره مشابه پارسال ۶۳۴ میلیون مترمکعب بوده است.
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران تأکید کرد: انجام تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌های کشور و شیوع ویروس کرونا خللی در افزایش تولید گاز طبیعی به وجود نیاورده و این روند رو به رشد ادامه دارد.
میانگین تولید روزانه گاز طبیعی در پالایشگاه‌های کشور در خرداد ماه امسال به ۶۷۴ میلیون مترمکعب رسیده بود.
مسعود زردویان، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران نیز چندی پیش از افزایش توان دریافت و پالایش گاز در پالایشگاه‌های گاز سراسر کشور خبر داده و گفته بود که ظرفیت فرآورش گاز در پالایشگاه‌های کشور به حدود یک میلیارد و ۳۰ میلیون مترمکعب در روز رسیده و تولید گاز در سه ماه نخست امسال جهش ۲.۲ درصدی را ثبت کرده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com