0  |  0

برگزاری مجمع عمومی بیمه حکمت به صورت فوق العاده در تاریخ 27 شهریور

برگزاری مجمع عمومی بیمه حکمت به صورت فوق العاده در تاریخ 27 شهریور

به گزارش روابط عمومی بیمه حکمت، نوبت دوم مجمع عمومی عادی به طورفوق العاده شرکت بیمه حکمت، در روز پنجشنبه بیست و هفتم شهریورماه با حضور 43/565 درصد از نمایندگان سهامداران حقوقی و حقیقی و با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در محل سالن جلسات ستاد مرکزی این بیمه برگزار شد. این مجمع به ریاست دکتر عباس عسکرزاده بعنوان رئیس مجمع، جناب آقایان عیسی عباسی، منصور میانسری و مهران حدادی به ترتیب ناظرین و منشی هیات رئیسه مجمع انتخاب شدند.

بر این اساس مجمع مذکور با حضور دکتر غلامحسین چایچی مدیرعامل بیمه حکمت و نمایندگان بیمه مرکزی، سازمان حسابرسی، سازمان بورس و اوراق و دیگر سهاماران حقوقی و حقیقی راس ساعت 9 صبح در محل مورداشاره تشکیل گردید. گفتنی است، پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش کلیپ عملکرد یکساله بیمه حکمت، دستور جلسه از سوی رئیس مجمع برای حاضرین قرائت شد که عبارت است از: انتخاب و استقرار اعضای هیات رئیسه، استماع گزارش هیات مدیره، استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، بررسی و تصویب صورت های مالی، انتخاب حسابرس مستقل و بازرسی قانونی اصلی و علی البدل با رای کتبی و تعیین حق الزحمه، انتخاب اچوئر رسمی و علی البدل، انتخاب روزنامه های کثیرالانتشار جهت درج آگهی های شرکت و تصویب میزان پاداش اعضای هیات مدیره و حق حضور اعضای غیرموظف هیات مدیره.

سپس گزارش عملکرد هیات مدیره بیمه حکمت توسط مدیرعامل این بیمه بصورت گزارش مصور ارائه شد و حاضرین جلسسه از صورت های مالی و فعالیت های شرکت در سال منتهی به 29 اسفند 98 آگاهی یافتند. همچنین گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت قرائت و سپس برخی از سهامداران محترم پرسش های خود را در زمینه های مختلف مطرح نمودند و دکترغلامحسین چایچی به سوالات آنها پاسخ داد.

لازم به ذکر می باشد که صورت های مالی شرکت مورد بررسی و تصویب مجمع قرار گرفت و موسسه حسابرسی دش و همکاران بعنوان حسابرس و بازرسی قانونی و موسسه حسابرسی بیات رایان بعنوان بازرس علی البدل انتخاب و روزنامه های اطلاعات و دنیای اقتصاد نیز بعنوان روزنامه های رسمی شرکت برگزیده شدند. همچنین براساس تصمیمات مجمع، حق حضور اعضای غیرموظف و پاداش هیات مدیره تعیین و مورد تصویب قرار گرفت.

این نکته حائز اهمیت است که بدلیل قطع زنجیره شیوع کرونا و رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی براساس ابلاغیه های وزارت بهداشت و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مجمع مذکور نیز بصورت آنلاین از طریق سایت شرکت، آپارات و صفحه بیمه حکمت در اینستاگرام پخش گردید که تصاویر ضبط شده آن را می توانید با مراجعه به آدرس https://www.aparat.com/v/GZREL ملاحظه نمائید.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com