0  |  1

مجموعه کارگاه های آنلاین توسعه فردی برگزار می شود

مجموعه کارگاه های آنلاین توسعه فردی برگزار می شود

جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با همکاری موسسه بهار و مرکز نوآوری و شتابدهی اقدام به برگزاری مجموعه کارگاه های توسعه فردی تحت عنوان بهسازی فردی کرده است این کارگاه ها با هدف آموزش دانشجویان وعلاقه مندان به کسب مهارت های توسعه فردی برگزار میشود که شامل :
کارگاه اول:مدل های ذهنی، الگوهایی برای موفقیت
کارگاه دوم:استراتژی های فردی
کارگاه سوم: مدیریت مالی
کارگاه چهارم:خود رهبری و مدیریت بر خویشتن
کارگاه پنجم:حرفه ای گرایی و مسیر شغلی حرفه ا ی
کارگاه ششم: شکست و استمرار 
کارگاه هفتم:مدیریت زمان
کارگاه هشتم: حل مسئله
کارگاه نهم: خلاقیت و نوآوری فردی

مجموعه کارگاه های آنلاین بهسازی (توسعه) فردی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران برگزار می شود. ثبت نام در کارگاه ها به صورت تکی و یا کل ۹ کارگاه امکان پذیر است. اگر همه کارگاه ها رو یکجا ثبت نام کنید از تخفیف ویژه برخوردار خواهید شد و در پایان مدرک معتبر دریافت میکنید.
کارگاه های به صورت آنلاین و توسط اساتید مجرب آموزش داده میشود پس همین حالا میتوانید از طریق لینک زیر ثبت نام https://evand.com/events/66005 انجام بدید .

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com