2  |  0

نوآوری‌های رسانه‌ای حمایت می‌شود

نوآوری‌های رسانه‌ای حمایت می‌شود

این فراخوان با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برای جذب شرکت‌ها و تیم‌های فعال در صنایع نرم و خلاق فراخوان منتشر شده است.
رسانه یکی از حوزه‌های اصلی صنایع نرم و خلاق محسوب می‌شود، در حال حاضر نیز از 1200 شرکت خلاق ثبت شده، فعالیت بسیاری از آنها با حوزه رسانه و ارتباطات دارای هم‌پوشانی است.
مرکز نوآوری رسانه‌ای همشهری یکی مراکزی است که با حمایت این ستاد و روزنامه قدیم‌الانتشار پایتخت یعنی همشهری تاسیس شده است. این مرکز برای جذب تیم‌ها، فعالان فناور و نوآور مستعد عرصه صنایع نرم و خلاق، فراخوانی منتشر کرده است.
این تیم‌ها می‌توانند با ارسال ایده‌ها و طرح‌های رسانه‌ای خود به این مرکز، در آنجا مستقر شوند و از حمایت‌های ستاد ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق، بهره‌مند شوند.
فعالان صنایع نرم و خلاق، روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، فعالان رسانه‌ای، موسسین استارتاپ‌های نوآور فعال در حوزه رسانه و همه علاقه‌مندان این عرصه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به اینجا مراجعه کنند.
ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق، نیز پنل ویژه‌ای را برای حمایت از شرکت‌ها و استارتاپ‌های فعال در حوزه رسانه ایجاد کرده است.
از بیش از 6000 استارتاپ فعال در کشور نیز، تعداد قابل توجهی از آنها در مسائل مرتبط با رسانه فعال هستند. برخی از بیش از 5400 شرکت دانش‌بنیان نیز خدمات و تجهیزاتی را عرضه کرده‌اند که در زمینه رسانه‌های دیجتال و کاربرد هوش‌مصنوعی در رسانه و ارتباطات، به کار گرفته می‌شوند.
بر این اساس، ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، تلاش کرده است تا با حمایت از ایجاد و گسترش مراکز نوآوری رسانه‌ای، زمینه مساعدتری را برای تبدیل ایده به محصولات و خدمات قابل عرضه و تجاری‌سازی شده فراهم کند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com