1  |  0

آغاز پروازهای جهانگردی تاکسی‌های هوایی در سنگاپور

آغاز پروازهای جهانگردی تاکسی‌های هوایی در سنگاپور

تاکسی هوایی یادشده که ای وی تول نام دارد، قرار است ظرف دو تا سه سال آینده به طور گسترده برای جابجایی مسافر و نیز جلب جهانگرد در سنگاپور مورد استفاده قرار بگیرد.
علاقمندان به سفر با این تاکسی هوایی بلیط‌های استفاده از آن را پیش خرید کرده‌اند و فعلاً امکان خرید بلیط جدید برای سفر با آن وجود ندارد. ولوکوپتر در سال ۲۰۱۹ چند پرواز آزمایشی را با استفاده از این تاکسی هوایی انجام داده بود.
سنگاپور امیدوار است از این طریق مشکلات ترافیکی محدود خود را باز هم کاهش دهد و بتواند با جلب نظر افراد ثروتمند از ارائه خدمات تاکسی هوایی درآمدزایی کند. دولت این کشور هم اعلام کرده از تحقیق و پژوهش در این زمینه استقبال می‌کند.
قرار است دولت سنگاپور بودجه‌ای را به تحقیقات در زمینه تولید تاکسی‌های هوایی خودران، ارتقای فناوری باتری آنها و نیز شیوه‌های تولید این تاکسی‌ها اختصاص دهد. همچنین گروهی ۲۰۰ نفره از همکاران ولوکوپتر طی سه سال آینده در سنگاپور مستقر می‌شوند تا پروازهای این تاکسی‌های برقی خودران و هوایی را مدیریت کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com