0  |  0

رویداد استارت‌آ‌پی کارآفرینی در حوزه پارچه و البسه هوشمند برگزار می‌شود

رویداد استارت‌آ‌پی کارآفرینی در حوزه پارچه و البسه هوشمند برگزار می‌شود

رویداد استارت‌آ‌پی کارآفرینی با هدف ایجاد فرصت تجاری‌سازی ایده‌های نو در پارچه و البسه هوشمند برگزار می‌شود.
در ادامه برگزاری برنامه‌های توانمندسازی مستعدان‌برتر در حوزه اشتغال‌زایی، رویداد استارت‌آ‌پی کارآفرینی با همکاری بنیاد نخبگان استان قم و دانشگاه علمی و کاربردی شفیه (زائر)، با هدف ایجاد فرصت تجاری‌سازی ایده‌های نو در پارچه و البسه هوشمند برگزار می‌کند.
در این رویداد علمی شرکت کنندگان استعداد و توانمندی خود را در ایده‌پردازی، ارایه ایده و انتقال آن به دیگران در فضایی صمیمانه محک می‌زنند. هر شرکت‌کننده یک ایده دارد که با همه وجود از آن دفاع می‌کند و به بیان آن می‌پردازد.
طراحی پارچه و البسه هوشمند، مواد اولیه و تکنولوژی، توسعه بازار، انواع پوشیدنی‌های هوشمند، از مهمترین سرفصل‌های این رویداد استات‌آپی است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه بنیاد نخبگان استان قم مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com