0  |  0

رویداد سرمایه‌گذاری ۱۰۰ استارتاپ در یزد برگزار می‌شود

رویداد سرمایه‌گذاری ۱۰۰ استارتاپ در یزد برگزار می‌شود

یزدـ ۱۴۰ تیم متشکل از شرکت‌های نوپا که بر محور تکنولوژی شکل گرفته اند، در رویداد بزرگ ۱۰۰ استارتاپ ثبت نام کردند.
عرفان عزیزپور، مدیر اجرایی رویداد سرمایه‌گذاری ۱۰۰ استارتاپ کشور در نشست برخط خانه مطبوعات استان یزد با بیان اینکه استارتاپ یا شرکت‌های نوپا، کسب و کاری تلقی می‌شوند که حول محور تکنولوژی شکل گرفته و ظرفیت رشد بالایی دارند، اظهار داشت: در طول یک سال گذشته ۱۰۰ استارتاپ با همکاری شرکت‌های نوپا در استان یزد شکل گرفته است.
وی با اشاره به اینکه این استارتاپ‌ها برای جذب سرمایه از اسپانسرها، در رویدادهای مختلف شرکت می‌کنند، افزود: یکی از این رویدادها قرار است در استان یزد برگزار شود و تاکنون ۱۴۰ در این رویداد ثبت نام کرده‌اند.
عزیزپور با بیان اینکه استارتاپ‌های یزد به کاروانی برای جذب سرمایه گذاری تبدیل شده‌اند، عنوان کرد: این کاروان تاکنون به استان‌های قم، اصفهان، کردستان و گیلان سفر کرده‌اند.
مدیر اجرایی رویداد سرمایه گذاری ۱۰۰ استارتاپ کشور عنوان کرد: مدیران تیم‌ها با ثبت نام و شرکت در این رویداد می‌توانند علاوه بر استفاده از خدمات آموزشی که برای آنها درنظر گرفته شده، برای اجرای ایده خود نیز سرمایه جذب کنند.
عزیزپور ادامه داد: تاکنون در استان‌های زیادی این رویداد برگزار شده و با اجرای ۱۲ رویداد در کشور، ۳۶ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها جذب شده است.
وی عنوان کرد: مهلت ثبت نام برای شرکت‌ها و تیم‌های استارت‌آپی تا پایان هفته تمدید شده است تا کسب‌وکار و ایده‌های خود را در پایگاه ۱۰۰startups.ir ثبت کنند و جز شرکت‌کنندگان در این رویداد شوند.
عزیزپور یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۲۵۰ استارتاپ برای شرکت در این رویداد و جذب سرمایه به منظور کاهش ریسک سرمایه گذاری، ثبت نام کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com