0  |  0

برگزاری دوره‌ها و سمینارهای خلاق حمایت می‌شود

برگزاری دوره‌ها و سمینارهای خلاق حمایت می‌شود

در این برنامه آموزش‌ها بیشتر بر توانمندسازی شرکت‌ها و مسائل مهمی همچون بازاریابی و توسعه محصول و آموزش‌های تجاری و مدیریتی متمرکز است تا این شرکت‌ها بتوانند، به صورت مجموعه‌های اقتصادی پویا و کاملاً موفق به فعالیت بپردازند.
در این راستا، برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق، وابسته به ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق، بخشی از برنامه تخصیص بسته حمایتی به دوره‌ها و سمینارها را بر عهده خواهد گرفت.
در این برنامه 50 درصد از هزینه‌ هر دوره آموزشی تا سقف 5 میلیون ریال، به صورت کمک‌هزینه، پرداخت می‌شود. با توجه به برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف کسب وکار که به عنوان شالوده اصلی برنامه‌های توانمندسازی، نقش مهمی در راستای رشد و بالندگی کسب‌وکارها به عهده دارد. این ستاد درصدد است با هدف حمایت از شرکت‌های خلاق، از حضور مدیران و پرسنل بیمه شده این شرکت‌ها در برنامه‌های آموزشی مختلف حمایت به عمل آورد.
تهیه صورت‌های مالی و یادداشت‌های همراه، تهیه صورت جریان وجه نقد، تهیه اظهارنامه مالیاتی، معافیت‌های مالیاتی، تهیه اظهارنامه ارزش افزوده، خرید و فروش فصلی، استانداردهای حسابداری، تهیه و تنظیم قراردادهای داخلی، تحقیقات بازار، امور گمرکی، بازاریابی دیجیتال، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی، مدیریت برند، آشنایی با قراردادهای بین المللی، طراحی استراتژی آموزش و توسعه، مربیگری و منتورینگ و طراحی و برنامه‌ریزی آموزشی، بخشی از محورهای دوره‌ها و سمینارهای آموزشی مورد حمایت را شامل می‌شود.
جذب و استخدام، تجزیه و تحلیل شغل، روابط کار و کارکنان، نگارش و ویرایش قراردادهای تجاری، قانون تجارت و دعاوی تجاری، حقوق مالکیت فکری و سایر دوره‌های آموزشی منطبق بر نیاز تخصصی هر یک از حوزه‌های صنایع خلاق نیز، عنوان برخی دیگر از دوره‌های آموزشی است که در قالب این برنامه اجرا می‌شود.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیشتر از جزئیات این بسته حمایتی، می‌توانند به آدرس اینترنتی دبیرخانه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: bmn.ir
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com