1  |  0

استقرار استارت آپ‌های مدیریت شهری در برج فناوری دانشگاه امیرکبیر

استقرار استارت آپ‌های مدیریت شهری در برج فناوری دانشگاه امیرکبیر

استارت آپ‌های مدیریت شهری در برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر که در محدوده ناحیه یک شهرداری منطقه ۶ تهران قرار دارد، مستقر می‌شوند.
احسان یلوه شهردار ناحیه یک منطقه شش تهران از انعقاد تفاهم‌نامه شهرداری با دانشگاه صنعتی امیرکبیر خبر داد و گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه، استارت آپ‌های مدیریت شهری در برج فناوری شماره ۲ دانشگاه امیرکبیر مستقر می‌شوند.
وی افزود: برج فناوری شماره ۲ دانشگاه صنعتی امیرکبیر در ۸ طبقه در حال بازسازی است که قرار است ۲ طبقه از آن به مدت سه سال در اختیار شهرداری جهت استقرار استارت آپ‌های مدیریت شهری قرار گیرد.
یلوه این تفاهم بین شهرداری و دانشگاه امیرکبیر را ناشی از خدمات شهرداری منطقه ۶ به دانشگاه امیرکبیر دانست و گفت: شهردار منطقه دستور داده که همانند کمک‌رسانی ویژه‌ای که به مجموعه‌های فرهنگی، درمانی و بیمارستانی داریم، همین نگاه ویژه را نسبت به مجموعه‌های آموزشی و دانشگاهی نیز داشته باشیم.
وی گفت: در این راستا شهرداری در زمینه مباحث ایمنی، سلامت، فضای سبز، شهرسازی، فرهنگی و ترافیکی به دانشگاه امیرکبیر و دبیرستان البرز که در جوار این دانشگاه قرار دارد، خدماتی را ارائه داده و کمک حال‌شان بوده‌ایم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com