1  |  0

اکوسیستم کارآفرینی در شمال کشور به خوبی شکل گرفته است

اکوسیستم کارآفرینی در شمال کشور به خوبی شکل گرفته است

نشست سه‌جانبه بنیاد نخبگان استان گیلان، بنیاد نخبگان استان فارس و دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان گیلان با هدف «ترویج خلاقیت، ایده‌پردازی و نوآوری بین دانشجویان دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای استان گیلان» برگزار شد.
در این نشست، مسعود اصفهانی؛ رییس بنیاد نخبگان گیلان با مثبت ارزیابی‌کردن ظرفیت‌های دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان گیلان، از برگزاری دوره خلاقیت و نوآوری در این دانشگاه خبر داد و گفت: خلاقیت لازمة کارآفرینی است و به همین دلیل افراد باید پیش از ورود به کارآفرینی دوره‌های لازم با محوریت خلاقیت را بگذرانند.
وی افزود: دانشجویان دانشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای آشنایی خوبی با مفاهیم کارآفرینی و اشتغال‌زایی دارند که می‌توان این آشنایی را با گذراندن دوره‌های آموزشی، به مهارت تبدیل کرد
حبیب شریف؛ رییس بنیاد نخبگان استان فارس نیز با اشاره به اهمیت خلاقیت در کارآفرینی، اظهار داشت: با تلاش‌های انجام‌شده خاصه در بنیاد نخبگان گیلان، اکوسیستم کارآفرینی در شمال کشور به خوبی شکل گرفته است که این موضوع می‌تواند زمینة خوبی برای نهادینه‌شدن فرهنگ کارآفرینی در اقلیم باشد.
شمشادی؛ رییس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان گیلان نیز یادآور شد: امید است دانشگاه‌ها بتوانند با فراگیری این آموزش‌ها در حوزه‌های خلاقیت، فناوری و پژوهش، به ارتقا رسیده و اثرگذاری مطلوبی در جامعه بگذارند.
وی افزود: دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای تنها دانشگاه متولی آموزش‌های مهارتی در کشور است.
در این نشست، میهمی؛ رییس کارگروه مربیان خلاقیت و نوآوری استان فارس، مراحل برگزاری و سر فصل‌های طرح مهارت‌آموزی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی ویژه دانشجویان فنی‌و‌حرفه‌ای استان گیلان را تشریح کرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com