0  |  0

ورود استارت آپ ها به داخلی سازی چرخه صنعت گاز

ورود استارت آپ ها به داخلی سازی چرخه صنعت گاز

سورنا ستاری گفت: شمار فعالیت‌ها در حوزه نوآوری و پارک علم و فناوری در پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد به‌ویژه در بخش گوگرد، نشان‌دهنده رقم خوردن اتفاقی بزرگی در این زمینه خاص در این واحد صنعتی است.
وی افزود: نتایج این اقدام‌ها برای مردم در حوزه اشتغال به‌ویژه با استقرار استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های نوپا و در عین حال ورود دانش‌بنیان‌ها به منطقه، به‌طور کامل محسوس است.
معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری تصریح کرد: این موارد به‌ویژه در زمینه استفاده از مدیران جوان که با ایده‌های جدید به دنبال تحول و نوآفرینی هستند، نتیجه پیاده‌سازی فرهنگ کاری تازه در این منطقه و پالایشگاه است.
ستاری با ابراز خوشحالی از اینکه شرکت ملی گاز ایران در زمینه توانمندسازی جوامعی که پالایشگاه در آن‌جا استقرار یافته، همیشه زبانزد بوده است، اظهار کرد: من هم از همین جا اعلام می‌کنم که برای کمک به این عزیزان با هدف موفقیت در ادامه راهی که آغاز کرده‌اند، به‌ویژه در حوزه‌های برای کمک به توانمند کردن داخلی‌سازی صنعت گاز و جوانان منطقه در زمینه‌های مختلف آماده هستم.
وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های جوانان صاحب‌ایده برای توانمندسازی جوامع بیرونی، می‌تواند نقطه عطفی برای دستیابی به فناوری‌های روزآمد و صدور آن به کشورهای منطقه باشد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com