0  |  0

نخستین نمایشگاه مجازی تولیدات تعاونی های بانوان

نخستین نمایشگاه مجازی تولیدات تعاونی های بانوان

به گزارش روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، نمایشگاه عرضه تولیدات تعاونی بانوان برای نخستین بار به صورت مجازی و در سطح ملی توسط معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حمایت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به تاریخ 23 الی 28 اسفند 1399 برگزار می گردد.

بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است و بازدیدکنندگان می توانند به صورت 24 ساعته و از هر کجای ایران، فقط با مراجعه به وبسایت نمایشگاه به آدرس http://taavoniexpo.ir وارد فضای نمایشگاه شده و از محصولات تعاونی های بانوان بازدید نمایند.

در این نمایشگاه 42 غرفه از استان های سیستان و بلوچستان، خراسان، خوزستان، هرمزگان، زنجان، همدان، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، چهار محال و بختیاری، سمنان، کرمان، فارس تولیدات خود را که شامل انواع صنایع دستی، تولیدات لباس محلی، زنانه، مردانه و بچه گانه، زیور آلات، سنگ های قیمتی، فرش و گلیم، سفالگری، خیاطی، عروسک دوزی و ... برای عموم به نمایش خواهند گذاشت.

هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه، ایجاد بستر مناسب برای حضور زنان تعاونگر در عرصه تجارت داخلی، بازارسازی، توسعه بازار، و کمک به فروش کالاهای تولیدی تعاونی های زنان و حمایت از کالای ایرانی می باشد.

در این تصویر لابی نمایشگاه مجازی را مشاهده می فرمایید.

در این تصویر لابی نمایشگاه مجازی را مشاهده می فرمایید.  در این تصویر فضای داخلی غرفه ها مشاهده می فرمایید.

در این تصویر فضای داخلی غرفه ها مشاهده می فرمایید. همچنین لازم به ذکر است  Sharif ICT Group  شرکت آریا راد شریف با استفاده از تکنولوژی شبیه سازی سه بعدی و برنامه نویسی پیشرفته به عنوان مجری و مشاور طرح، این نمایشگاه را به مرحله اجرا رسانده است.

 

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com