0  |  1

سریعترین خودرو سه چرخ دنیا تولید شد

سریعترین خودرو سه چرخ دنیا تولید شد

شرکت کانادایی دیماک، خودروی برقی سه چرخ تازه ای به نام اسپریتوس تولید کرده که دارای دو صندلی است. این شرکت امیدوار است ۵۰ هزار سفارش تولید برای این خودرو دریافت کند.
این خودرو دارای صفحات خورشیدی منحصر به فرد برای دریافت انرژی و شارژ آن و نیز شارژر منحصر به فرد بی سیم است. خودروی یادشده با یک بار شارژ می‌تواند ۴۸۰ کیلومتر را طی کند و قیمت آن هم در حدود ۲۰ هزار دلار است. البته قرار است یک مدل ارزان قیمت تر از این خودرو که با یک بار شارژ ۳۰۰ کیلومتر طی می‌کند هم ساخته شود.
قرار است روند تولید این خودرو از سال ۲۰۲۳ آغاز شود. شرکت سازنده به دنبال تولید خودروهای برقی دیگر و نیز دوچرخه‌های برقی برای بیراهه نوردی و مصارف عادی نیز است. این شرکت حتی از برنامه‌ریزی برای تولید یک خودروی برقی با توان پرواز خبر داده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com