0  |  0

ورود مرکز نوآوری انیمیشن اردبیل به بازارهای جهانی

ورود مرکز نوآوری انیمیشن اردبیل به بازارهای جهانی

حبیب ابراهیم‌پور اظهار کرد: از سال گذشته با راه‌اندازی مرکز نوآوری انیمیشن و بازی‌های رسانه‌ای در استان اردبیل تلاشی جدی در تولید و عرضه محصولات متنوع در این بخش با تلاش جوانان نوآور آغاز شده که امیدواریم این تولیدات علاوه بر نیاز بازار استان، نیاز کشورهای همسایه را نیز تأمین کند.
وی به فعالیت ۴۷ نفر اعضای ثابت و هنرجویان در این مرکز اشاره کرد و گفت: هر چند فعالیت پراکنده‌ای را در این حوزه از یک دهه پیش شاهد بودیم اما با راه‌اندازی مرکز نوآوری انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای از سال گذشته سعی بر این است تا شرایطی مساعد در تولید محصولات متنوع در این بخش با پشتیبانی و مانع‌زدایی‌ها از سوی مسئولان و متولیان امر فراهم آید.
رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل تولید انیمیشن را یکی از تولیدات مولد و ثروت‌آفرین در سطح دنیا اعلام کرد و افزود: در کنار جذابیت و وجود طرفداران بیشمار در این هنر صنعت عظیم، جوانان خلاق و نوآور استان تلاش می‌کنند تا در این مرکز محصولات فرهنگی و هنری ارزشمندی را به بازارهای داخلی و حتی خارجی ارائه کنند که در چند سال آینده خبرهای خوشحال‌کننده‌ای را از این مرکز خواهیم شنید.
ابراهیم‌پور تصریح کرد: در کنار اعطای مجوزهای قانونی برای فعالان این بخش، تسهیل‌گری در حمایت از جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در راه‌اندازی مجموعه‌های تولیدی در این بخش مورد توجه قرار گرفته و ما امسال در پارک سعی می‌کنیم در کمترین زمان صدور مجوزها را انجام داده و شرایط مساعدی را برای حمایت از فعالان این بخش به وجود آوریم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در سال پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها در مسیر تولید سعی و تلاشمان در پارک بر این است تا از شرکت‌های دانش‌بنیان در تقویت مسیر تولید با نوآوری و تکنولوژی‌های جدید حمایتی راستین داشته باشیم تا در کنار افزایش شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور بتوانیم تولیدات با ارزش افزوده بیشتری را در این حوزه شاهد باشیم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com