0  |  0

صندوق صنایع خلاق به شرکت‌های خلاق تسهیلات می‌دهد

صندوق صنایع خلاق به شرکت‌های خلاق تسهیلات می‌دهد

در راستای ایجاد صندوق‌های پژوهش و فناوری که به منظور ارائه انواع خدمات مالی به اکوسیستم فناوری و نوآوی ایجاد می‌شوند، صندوق پژوهش و فناوری صنایع خلاق نیز به منظور ارائه خدمات مالی به شرکت‌های صنایع خلاق و فرهنگی تاسیس شد.
شرکت‌های خلاق و زیست‌بوم صنایع نرم و خلاق به نهادهای مالی نیاز دارند که به صورت تخصصی به نیازهای مالی اینگونه از شرکت‌ها پاسخ دهند. بر این اساس، تاسیس صندوق پژوهش و فناوری صنایع خلاق، گامی بلندی در این حوزه محسوب می‌شود.
یکی از اهداف و ماموریت‌های صندوق، حمایت از توسعه ذینفعان اصلی و فعالان زیست بوم صنایع خلاق بر اساس اولویت های فرهنگی ایرانی و اسلامی است.
این صندوق همچنین از افزایش سهم تولیدات ملی، صادرات محصولات و خدمات نسبت به سایر صنایع و محصولات کشور، حمایت می‌کند.
افزایش ضریب نفوذ نوآوری و فناوری در تولید محصولات و خدمات در حوزه صنایع فرهنگی، ایجاد زیرساخت مناسب برای تسهیل فرآیندهای سرمایه گذاری، جذب و هدایت سرمایه و سرمایه گذاران، خدمات مالی در حوزه صنایع خلاق و نوآورانه، نیز بخش دیگری از اهداف راهبردی این صندوق را تشکیل می‌دهد.
صندوق پژوهش و فناوری صنایع خلاق با سرمایه گذاری و کمک به توسعه زیرساخت، شبکه ها، فناوری ها، ناشران و توسعه دهندگان بازار و فعالیت های زیرساختی توسعه دهنده زیست بوم صنایع و محصولات خلاق و نوآورانه، تلاش دارد تا زیستبوم صنایع نرم و خلاق را هر چه بیشتر توسعه دهد.
این صندق به شرکت‌های خلاق و نوآور خدمات اعتباری و مالی می‌دهد. همچنین برای آنها ضمانت نامه صادر می‌کند.
تامین مالی، ارائه تسهیلات، لیزینگ، کارگزاری تسهیلات، جذب و معرفی سرمایه گذار و سرمایه گذاری خطرپذیر، دیگر خدمات ارائه شده توسط این صندوق است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت صندوق پژوهش و فناوری صنایع خلاق، به آدرس www.cidfund.ir مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com