0  |  0

نخستین نمایشگاه تخصصی صادراتی ایران برگزار می شود

نخستین نمایشگاه تخصصی صادراتی ایران برگزار می شود

نخستین نمایشگاه تخصصی صادراتی ایران با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی حوزه صنایع سبک و ساختمان با هدف معرفی توانایی‌ها و تلاش‌های دانش‌بنیان و خلاق به بازارهای بین‌المللی در عمان برگزار می‌شود.
ارتقای فرصت‌های سرمایه‌گذاری در عمان با دعوت تجار و تبلیغات گسترده در رسانه‌های محلی این کشور یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
اعمال ۳۰ دلار تخفیف بابت هر متر مربع برای شرکت‌های دانش‌بنیان با معرفی‌نامه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک‌های علم و فناوری از جمله مزایای حضور در این نمایشگاه است.
در حال حاضر بیش از ۷ هزار شرکت دانش‌بنیان و خلاق در کشور فعالیت و خدمات و محصولات فناورانه‌ای به جامعه ارائه می‌کنند. توسعه بازار داخلی و رونق صادرات این محصولات دارای فناوری‌های پیشرفته از جمله اهدافی است که در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دنبال می‌شود.
نخستین نمایشگاه تخصصی صادراتی ایران ۱۰ تا ۱۳ آذرماه ۱۴۰۰ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور عمان برگزار می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com