0  |  0

معرفی کتاب: «جادوی اعداد» منتشر شد

معرفی کتاب: «جادوی اعداد» منتشر شد

از مهمترین سوالاتی که این روزها با اوج گرفتن حضور عموم مردم در بازار سهام و خرید و فروش سهام شرکت‌های بورسی به وضوح در محافل مختلف شنیده می‌شود، این است که آیا سهم فلان شرکت آنقدری که معامله شد می‌ارزید؟ چه آینده قیمتی می توان برای آن پیش‌بینی کرد؟ و یا اینکه با توجه به پیچیدگی علم مالی، آیا این امکان برای عموم مردم وجود دارد تا فارغ از فرمول‌های انتزاعی به ارزیابی و تحلیل درستی از ارزشمندی سهام شرکت‌ها برسند؟

کتاب «جادوی اعداد» _تکنیک های قیمت گذاری سهام از علم تا هنر_ نوشته علی صادقی و امیر مهاجر توسط انتشارات لوح فکر در ۱۹۶ صفحه منتشر شده است. این کتاب ضمن ارائه تکنیک هایی با زبان ساده برای واکاوی عمیق صورت های مالی شرکت ها، با ارائه ده‌ها مثال واقعی به سوالاتی که پیش تر مطرح شد، پاسخ می دهد. این کتاب در واقع هنر ارزش گذاری سهام را آموزش می دهد و هم زبان با وارن بافت تاکید می کند در بورس باید فرصت طلب دانا بود.

 معرفی کتاب: «اقتصاد هوشمند؛ از تئوری تا عمل»

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com