0  |  2

هشتمین هفته جهانی کارآفرینی ایران هم‌زمان با 180 کشور جهان برگزار می‌شود

هشتمین هفته جهانی کارآفرینی ایران هم‌زمان با 180 کشور جهان برگزار می‌شود

به نقل از روابط عمومی هفته جهانی کارآفرینی ایران؛ سروش مودب دبیر دائمی هفته جهانی کارآفرینی خبر از برگزاری این رویداد برای هشتمین سال متوالی داد که به همت باشگاه کارآفرینی ایران و مرکز کارآفرینی ایران و با حمایت دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، هم‌زمان با بیش از 180 کشور جهان برگزار خواهد شد.

هفته جهانی کارآفرینی ایران امسال برای هشتمین سال متوالی به همت باشگاه کارآفرینی ایران و مرکز کارآفرینی ایران و به حمایت دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران از 17 تا 23 آبان 1400 هم‌زمان با بیش از 180 کشور جهان برگزارمی شود. هدف از برگزاری این رویداد ترویج و توسعه کارآفرینی و ارزش‌آفرینی و ایجاد انگیزه و انتقال تجربه کارآفرینان کشور در شرایط اقتصادی و محدودیت‌های کرونا به جوانان ایران‌زمین است.

با توجه به پاندمی ویروس کرونا تلاش می‌شود با انتشار گسترده رویداد در سطح کشور، مخاطبان بیشتری بتوانند به‌صورت همسطح و عادلانه از برنامه‌های آنلاین آموزشی بهره‌مند شده و فرهنگ کارآفرینی در سطحی گسترده‌تر منتشر گردد. برگزارکنندگان این رویداد در کشور با هدف هموار نمودن  بخشی هرچند اندک از مسیر توسعه و رشد اکوسیستم استارتآپی و کارآفرینی جوانان، تلاش دارند بتوانند بخشی  از رکود اقتصادی ناشی از شیوع کرونا را در کشور جبران نمایند.

مودب اضافه نمود از بخش‌های مختلف رویداد می‌توان به وبینارها و پنل­های تخصصی کسب‌وکار و کارآفرینی و تعامل‌های بین‌المللی و مصاحبه‌های آنلاین با صاحبان تأثیرگذار کسب‌وکارهای دانش بنیان و ایرانیان موفق در سراسر دنیا اشاره کرد.

امسال به صورت ویژه در روز ۱۷ آبان رویداد تخصصی سامیت بانوان با تمرکز بر انتقال تجارب و معرفی توانمندی‌ها و افتخارات بانوان موفق و کارآفرین ملی و بین‌المللی نیز در برنامه قرار گرفته است.

در بخش کارآفرینی بانوان این امکان فراهم است که بنیان‌گذاران و هم بنیان‌گذاران استارتاپ ها و صنایع خلاق با تکمیل فرم اطلاعات اولیه و تکمیل و ارسال فایل ارایه که از طریق ایمیل دریافت خواهند کرد، بتوانند در بخش جذب سرمایه به سرمایه‌گذاران معرفی گردند.

همچنین در سامیت بانوان، پنل های تخصصی با موضوعات هارمونی کسب‌وکار و زندگی، استارتاپ های حوزه سلامت، کارآفرینی روستایی و معرفی رویداد بین‌المللی she entrepreneurs برگزار خواهد شد.

علاوه بر این، در طول هفته جهانی کارآفرینی ایران، در پنل‌های تخصصی دیگری که با حضور کارآفرینان و ارزش‌آفرینان برگزار خواهد شد، به موضوعات مختلفی همچون اقتصاد و تحول دیجیتال، نقشه راه کارآفرینی، روایتگری کسب و کار، کارآفرینی دانش‌آموزی، کارافرینی اجتماعی، نقش کوچینگ در توسعه کسب و کار، کامیتاپ و ... پرداخته خواهد شد.

همچنین یک روز از رویداد به عنوان روز مشاوره و سرمایه‌گذاری (هم آفرینی) برنامه‌ریزی‌شده که باارائه خدمات مشاوره به افراد و نیز  برگزاری جلسات B2B ارتباط موثری بین ایده های نوآورانه و فناورانه با سرمایه‌گذاران را فراهم می‌کند.

یکی از بخش های رویداد امسال «استارتاپ من» است که با هدف ارائه گزارش عملکرد فعالیت‌های استارتاپ های موفق ایران به زبان انگلیسی و انتشار آن در سایت جهانی برنامه ریزی شده است. افراد کارآفرین می‌توانند داستان کارآفرینی خود را در سایت هفته جهانی کارآفرینی ایران برای درج در نشریه ارسال کنند.

اختتامیه مراسم در تاریخ 23 آبان ماه 1400 با حضور مقامات کشوری و رهبران کارآفرین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که برخی وبینارها به دلیل محدودیت های زمانی در بازه هفته جهانی کارآفرینی، پیش از رویدادهای اصلی و از 13 آبانماه 1400 برگزار خواهند شد.

برای ثبت نام در پنل ها و وبینار ها و دریافت مشاوره کسب و کار در این رویداد جهانی به سایت gewiran.com مراجعه نموده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره­های ۰۲۱۲۸۴۲۹۷۸۳ – 09193103319 – 09211611826 تماس حاصل فرمایید.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com