0  |  0

استارت آپ های برگزیده اینوتکس ۲۰۲۲ تسهیلات می گیرند

استارت آپ های برگزیده اینوتکس ۲۰۲۲ تسهیلات می گیرند

بزرگترین رویداد ملی رقابت استارت آپی با حضور تیم‌های خلاق و نوآور از شهرها و استان‌های مختلف کشور است که با هدف کشف استعدادها و حمایت از ایده‌های آنان جهت کمک به رشد و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان برگزار می شود.
در این رقابت‌ها، استارت آپ های برتر هر شهر به انتخاب داوران محلی مشخص می‌شوند و در ادامه از استارت آپ های برگزیده هر شهر برای حضور در رقابت‌های نیمه‌نهایی و نهایی، همزمان با نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ دعوت می‌شود.
در این مرحله، استارت آپ ها ضمن بهره‌مندی از فرصت حضور در دوره‌ پیش‌شتابدهیِ مخصوص اینوتکس، امکان بهره‌مندی از خدمات ویژه از قبیل فضای کار اشتراکی رایگان، خدمات مربوط به سیستم‌های پرداخت آنلاین و ... به منظور توسعه کسب‌وکار و آمادگی بیشتر برای شرکت در رقابت‌های نهایی را خواهند داشت.
برگزیدگان نهایی رقابت‌های اینوتکس پیچ، ضمن بهره‌مندی از جوایز نقدی، امکان بهره‌مندی از تسهیلات اعتباری پنج میلیارد ریالی را دارند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com