0  |  0

معرفی 10 محصول جدید پارک فناوری هرمزگان به بازار طی امسال

معرفی 10 محصول جدید پارک فناوری هرمزگان به بازار طی امسال

رییس پارک علم و فناوری هرمزگان گفت: مزین شدن امسال به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» انتظارات را از واحدهای فناور مراکز رشد و شرکتهای دانش بنیان چند برابر کرده است.
 علی فتی در نشست با اعضای پارک علم و فناوری خلیج فارس، با بیان اینکه بخش اعظم اقتصاد مقاومتی به فعالیت شرکتهای دانش بنیان بر می گردد، خاطر نشان کرد: همگام با انتظارات از شرکت‌های دانش بنیان اعتبارات نیز به میزان افزایش نگاه بیشتر خواهد شد و این مستلزم حرکت بیش از پیش شماست.
وی با اشاره به هدف گذاری امسال پارک علم و فناوری هرمزگان در زمینه تولید محصولات دانش بنیان تصریح کرد: طبق این هدف‌گذاری 10 محصول دانش‌بنیان جدید پس از تجاری‌سازی به بازار معرفی خواهد شد.
فتی افزود: پارک علم و فناوری هرمزگان نیز حمایت لازم را در این زمینه خواهد داشت و تلاش می‌کند تا شرکت‌های دارای محصول بدون دغدغه اقدام به عرضه محصولات‌شان کنند.
به گفته رییس پارک علم و فناوری هرمزگان، یکی از اهداف مهم شرکت‌ها باید تجاری‌سازی و صادرات محصول باشد و در این راستا پارک حمایت‌های ویژه‌ای خواهد داشت.
فتی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های موجود در پارک علم و فناوری هرمزگان برای توسعه واحدهای فناور مستقر گفت: دفتر تجاری‌سازی نیز برای رفع دغدغه واحدها راه‌اندازی شد که انتظار داریم واحدهای فناور از این ظرفیت در راستای تجاری‌سازی محصولاتشان استفاده کنند.
وی همچنین به دانش‌بنیان شدن واحدهای فناور مستقر در مراکز رشد پارک علم و فناوری هرمزگان اشاره کرد و افزود: روند بررسی و ارزیابی شرکت‌ها جهت دانش‌بنیان شدن تسهیل شده و از این پس ارزیابی‌ها توسط کارگزار استانی که از سوی پارک هرمزگان حمایت شده، صورت خواهد گرفت.
رییس پارک علم و فناوری هرمزگان گفت: پیش‌تر بدلیل حضور مقطعی کارگزارهای شرکت‌های دانش بنیان از خارج استان زمان کافی برای ارزیابی شرکت‌ها نبود، به همین دلیل حق بسیاری از شرکت‌هایی که باید دانش‌بنیان می‌شدند، تضعییع می‌شد که خوشبختانه با این مجوز روند بررسی‌ها بهتر خواهد شد.
وی همچنین تاکید کرد: شرکت هایی که می خواهند دانش بنیان شوند، باید الزامات مطرح شده در قانون شرکت‌های دانش بنیان را داشته باشند و این مهم از الزامات دانش بنیان شدن است.
فتی، کمبود تجهیزات آزمایشگاهی را یکی از چالش‌های پارک علم و فناوری هرمزگان عنوان کرد و افزود: استفاده از امکانات آزمایشگاهی سایر ارگان‌های دولتی و دانشگاه‌ها یکی از راه‌های برون‌رفت از این مشکل است که نیازمند همکاری است.
وی همچنین با تاکید بر حضور در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی گفت: شرکت در نمایشگاه‌ها یکی از فرصت‌هایی است که واحدهای فناور می‌توانند محصولات خود را به بازار معرفی و نسبت به فروش آن اقدام کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com