1  |  2

هاکاهلس، نخستين ماراتن برنامه نويسی موبایل درحوزه سلامت در آبادان برگزار می گردد

هاکاهلس، نخستين ماراتن برنامه نويسی موبایل درحوزه سلامت در آبادان برگزار می گردد

نخستین دوره رقابت برنامه نویسی نرم افزارهای تلفن همراه اندرویدی درحوزه سلامت در خاورمیانه، از 29 تا 31 اردیبهشت ماه 1395 در دانشگاه علوم پزشكی آبادان برگزار خواهد شد.

رئیس دانشكده علوم پزشكی آبادان گفت: این رویداد با حضور 20 تیم‌ برنامه نویسی تلفن همراه از سراسر كشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشكی آبادان، معاونت علمی آموزشی رئیس جمهوری و سازمان منطقه آزاد اروند طی سه روز برگزار می‌شود.

علیرضا آموزنده با بیان فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص تقویت جنبش نرم افزاری، افزود:شركت كنندگان در 10 حوزه سلامت نظیر دیابت، فشارخون، كودك سالم، مراقبت های پیش از بارداری، مراقبت های حین بارداری و پس از بارداری، مراقبت های سالمندی، مراقبت های میانسالی، مراقبت های بیماری های واگیردار و مراقبت بیمارهای غیر واگیر به رقابت می پردازند.

وی گفت: تیم های شركت كننده بر اساس قرعه می توانند بر یك یا دو چالش بهداشتی فعالیت كرده و دو یا سه تیم نیز می توانند بر یك چالش كار علمی كنند.

رئیس دانشكده علوم پزشكی آبادان افزود: فعالان حوزه برنامه نویسی تلفن همراه می توانند با مراجعه به سایت www.hackahealth.ir نسبت به ارائه تاریخچه فعالیت خود در گروه های سه نفر در این رقابت شركت كنند.

آموزنده گفت: تمامی تیم هایی كه توان ایده‌پردازی و پیاده‌سازی برنامه‌های كاربردی در حوزه سلامت بر بستر گوشی‌های هوشمند اندرویدی را دارند می‌توانند در این رویداد شركت كنند. شهرستان های آبادان، خرمشهر و آبادان از خدمات بهداشتی درمانی دانشكده علوم پزشكی آبادان بهره می برند.

همچنین دکتر آموزنده درخصوص جوایز شرکت کنندگان خاطر نشان کرد که به برنده اول 20 میلیون تومان، برنده دوم 10 میلیون تومان، و برنده سوم 5 میلیون تومان جایزه تعلق می گیرد. دکتر آموزنده درپایان تاکید داشت، در مراسم اختتامیه یک خبر بسیار خوب و غافلگیر کننده برای مردم شهرستان آبادان اعلام خواهد شد.

هاكاهلس یك رقابت برنامه نویسی تلفن همراه است كه شركت كنندگان در آن به صورت تیمی شركت می كنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com