0  |  0

خیزش ارزی و حضور فعال در بازارهای بین المللی

خیزش ارزی و حضور فعال در بازارهای بین المللی

به گزارش ایرنا از بانک رفاه کارگران، علی صدقی افزود: استفاده همه جانبه از ظرفیت و توان بانک برای افزایش سهم بازار ارزی، درآمدهای کارمزدی و حضور فعال و همه جانبه در بازارهای بین المللی در دستور کار این بانک قرار گرفت.

وی اظهارداشت: بانک رفاه کارگران برای مواجهه با شرایط ادامه تحریم ها و دوران پساتحریم برنامه های راهبردی جداگانه ای تدوین کرده و در زمان بروز هر یک از این شرایط، از راهبرد مناسب استفاده می کند.

فرشید فرخ نژاد عضو هیات مدیره ناظر بر حوزه بین الملل بانک رفاه کارگران نیز بر لزوم بازاریابی وسیع و جذب مشتریان اعتباری فعال در بخش ارزی تاکید کرد. این عضو هیات مدیره بانک رفاه تحرک بخش ارزی بانک را در گرو هم افزایی و تعامل موثر بین واحدهای اجرایی، ارکان اعتباری، امور بین الملل و شرکت صرافی بانک خوانده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com