0  |  0

بانک دی عضو سوئیفت شد

بانک دی عضو سوئیفت شد

به گزارش خبرگزاري تسنيم به نقل از روابط عمومي بانک دي، احمد شفيع‌زاده در مراسم پيوستن بانک دي به سوئيفت با تاکيد بر اينکه عميقا باور دارم عامل مهم «مديريت جهادي» عبارت است از خودباوري، اعتماد به نفس و اعتماد به کمک الهي، تصريح کرد: به همين دليل با اتکال به خداوند متعال و با پشتيباني همه‌ همکاران در بانک دي در پي آن هستيم تا با نگاهي تحول‌گرا و تحول‌زا، بانک را در مسير افتخارآفريني قرار دهيم و با حرکتي قوي و موثر، خود را به جايگاهي برسانيم که مايه‌ افتخار ملت شريف ايران باشيم و اين حداقل مطالبه‌اي است که همواره از خود داريم.

وي با اشاره به توسعه بانکداري الکترونيک با هدف ارتقاء ضريب ايمني فرآيند پردازش و حفظ اطلاعات و همچنين ثروت مشتريان و سهامداران اظهار کرد: اين موضوع تا به امروز با جديت در دستور کار قرار گرفته و با ايجاد فضاي مطمئن در گستره جغرافيايي وسيع‌تر، امکان ارائه خدمات متنوعي را مهيا کرده است.

مديرعامل بانک دي ادامه داد: برنامه گسترش شبکه خدمت‌رساني بانک منجر به افزايش کيفيت در ارائه خدمات مالي و بانکي به گروه‌هاي متعددي از مشتريان خواهد شد که متعاقبا مزيت مداومي را خلق و حرکت مستمر در مسير رشد و تعالي با محوريت اصل مشتري‌مداري و ارزش آفريني، به عنوان دستاوردي بزرگ در قياس با فعاليت شبکه بانکي کشور را به ارمغان خواهد آورد.

شفيع‌زاده با بيان اينکه بدون ترديد، تمامي دستاوردها و موفقيت‌هاي بانک حاصل تلاش و خرد جمعي همکاران و همچنين بهره‌گيري مطلوب از پشتوانه اعتماد و حمايت ذي‌نفعان بوده است، گفت: پيوستن به سوئيفت ناشي از تلاش‌هاي مجددانه همکاران بخش ارزي بانک است که مدت‌ها پيگير آن بوده و خوشبختانه امروز اتصال بانک به اين شبکه جهاني بانکي اتفاق افتاد.

وي تصريح کرد: از اين پس بانک دي مي‌تواند از طريق اين شبکه جهاني با بانک‌ها و موسسات مالي کشورهاي مختلف جهان ارتباط برقرار کند.

سوئيفت شبکه پيام‌رسان بين‌المللي ارتباطات مالي بين بانکي است که از حروف اول عبارت Society for Worldwide Interbank Financial Telecommunication گرفته شده و مرکز آن در کشور بلژيک قرار دارد. مؤسسات مالي در سراسر جهان از اين سيستم براي تبادل پيام‌هاي مالي خود استفاده مي‌کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com