0  |  0

قائم‌مقام بیمه مرکزی با حکم وزیر اقتصاد منصوب شد

قائم‌مقام بیمه مرکزی با حکم وزیر اقتصاد منصوب شد

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از اداره کل روابط عمومي بيمه مرکزي، علي طيب‌نيا، وزير امور اقتصادي و دارايي، با صدور حکمي پرويز خوشکلام خسروشاهي را به سمت قائم مقام رئيس کل بيمه مرکزي جمهوري اسلامي ايران منصوب کرد.

متن حکم وزير امور اقتصادي و دارايي به اين شرح است:

«جناب آقاي پرويز خوشکلام خسروشاهي؛ نظر به تعهد، تخصص و تجربه جناب عالي و با عنايت به ماده 19 قانون تأسيس بيمه مرکزي جمهوري اسلامي ايران و بيمه گري و اختيار حاصل از تصميم مورخ 10 خردادماه 91 هيأت وزيران، به موجب اين حکم به سمت قائم مقام رئيس کل بيمه مرکزي جمهوري اسلامي ايران منصوب مي‌شويد؛ اميدوارم در سايه عنايت پروردگار بلندمرتبه، با همفکري و همدلي کارکنان کوشاي بيمه مرکزي و همکاري با نهادهاي تخصصي مرتبط، در نيل به اهداف و برنامه هاي محوله و پيشرفت و تعالي همه جانبه مادي و معنوي دولت تدبير و اميد، پيروز و سربلند باشيد.همکاري، همدلي و همراهي در اين مأموريت دسته جمعي پيش شرط موفقيت است. عزت، توفيق و سربلندي جناب عالي را در انجام مأموريت هاي محوله از خداوند منان مسألت مي‌نمايم».

بنابراين گزارش پرويز خسروشاهي دانش آموخته علوم اقتصادي از دانشگاه شهيد بهشتي است و مسئوليت‌هايي مانند معاون امور اقتصادي و برنامه‌ريزي سازمان مديريت و برنامه ريزي استان تهران، دبير کميته پيگيري و ارزيابي تحقق چشم‌انداز بيست ساله کميسيون چشم‌انداز مجمع تشخيص مصلحت نظام، رئيس کميسيون تخصصي شوراي عالي بيمه، سرپرست معاونت طرح و توسعه بيمه مرکزي و مديريت امور برنامه‌ريزي بانک توسعه صادرات را بر عهده داشته است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com