0  |  0

طیب‌نیا: نوسانات بازار ارز کوتاه‌مدت است

طیب‌نیا: نوسانات بازار ارز کوتاه‌مدت است

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، نرخ ارز در بازار آزاد طی روزهای اخیر مدار صعودی را پیش گرفته و تابلوی صرافی‌های خیابان فردوسی بیانگر نرخهای جدید برای دلار و سایر ارزها در بازار می‌باشد.

نوسانات بازار ارز درحالی توجه فعالان اقتصادی را به خود جلب کرده که پیش از این دلار مداری ملایم را با روندی آرام طی می‌کرد.اما در هفته گذشته نرخ دلار در بازار آزاد از 3400 تومان عبور کرد و رقمهای تازه‌ای را در تابلوی صرافی‌ها به ثبت رساند.

بعد از اوج‌گیری دلار در بازار آزاد و ثبت نوسانات مختلف برای این ارز، خبرنگاران از علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی علت را جویا شدند که وی در پاسخ گفت: نوسانات در بازار ارز کوتاه‌مدت است و فکر نمی‌کنم روندی برای تغییر قیمت ارز باشد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری تسنیم
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com