0  |  0

نرخ سود بانکی باید متناسب با تورم کاهش یابد

نرخ سود بانکی باید متناسب با تورم کاهش یابد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا نعمت‌زاده گفت: با پایین آوردن ۲ درصد نرخ سود بانکی سعی کرده‌ایم تحرک در بازار داخل به‌وجود آوریم؛ اگرچه این نرخ‌‌ باید متناسب با تورم پایین بیایید، این در حالی است که برای برطرف کردن یکسری موانع تولید، نیاز به قوانین جدیدی بود که این قوانین را به مجلس پیشنهاد دادیم و تصویب شد و آئین‌نامه های آن نیز در حال تهیه است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: ساخت و سازها هم اکنون سرعت لازم را ندارد و سیمان و فولاد که خمیر مایه آنها است، با مشکلاتی روبرو است که امیدواریم در ماه‌های آینده رونق اقتصادی به کشور بازگردد اما به هرحال، امسال برنامه رشد بخش صنعت، معدن و تجارت در دست وزارتخانه است اما رکود منطقه و جهانی مشکلاتی در تحقق این امر به‌وجود آورده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com