0  |  0

شورای پول و اعتبار این هفته هم جلسه ندارد

شورای پول و اعتبار این هفته هم جلسه ندارد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، جلسه شورای پول و اعتبار سه شنبه این هفته برگزار نمی‌شود. با توجه به سفر وزیر اقتصاد، رئیس کل و معاون اقتصادی بانک مرکزی به پرو برای شرکت در اجلاس سالانه صندوق بین‌المللی پول، جلسه شورای پول و اعتبار که در هفته گذشته لغو شده بود، این هفته برگزار نمی‌شود. ولی الله سیف صبح چهارشنبه به تهران بازخواهد گشت.

هفته گذشته جلسه شورا لغو شد که براساس اعلام روابط عمومی بانک مرکزی، علت لغو، جلسه فوق‌العاده هیات دولت برای بررسی احکام دائمی قانون برنامه ششم توسعه بوده است.

اما در فضای رسانه‌ای، با توجه به صحبت‌های وزیر اقتصاد درباره مطرح شدن خارج از نوبت کاهش نرخ سود بانکی در جلسه شورا و دیدگاه رئیس کل مبنی بر استفاده از ابزارهای غیرمستقیم برای کاهش نرخ سود و همچنین انتشار نامه چهار وزیر به رئیس جمهور، برداشت‌های دیگری از لغو جلسه شد.

به گزارش فارس، با توجه به اینکه جلسات شورای پول و اعتبار هر دو هفته یکبار بایدبرگزار شود، به احتمال زیاد جلسه بعدی شورا سه شنبه 28 مهر ماه خواهد بود.

هر چند که «بررسی ضوابط ناظر بر حداقل استانداردهای شفافیت و انتشار عمومی اطلاعات توسط موسسات اعتباری»، «طرح ساختار سهامداران موسسات اعتباری» و «آیین‌نامه تسیهلات و تعهدات اشخاص مرتبط» سه دستور کاری است که در نوبت بررسی جلسه آتی شورا قرار دارد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری فارس
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com