0  |  0

ابراز تمایل شرکت‌های بیمه‌ خارجی برای ‌سرمایه‌گذاری در ایران

ابراز تمایل شرکت‌های بیمه‌ خارجی برای ‌سرمایه‌گذاری در ایران

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی، در این ملاقات «ایوا کوما»، رئیس کل شرکت بیمه توکیو مرین، با ابراز خرسندی از حضور در ایران به تشریح تاریخچه و فعالیت‌های این شرکت در ژاپن و همچنین خاورمیانه پرداخت.

وی گفت: شرکت «مرین» بیشترین سهم عملیات را در بخش دریایی به عهده دارد به عبارتی دیگر اصل فعالیت این شرکت در حوزه  بیمه دریایی است. رئیس کل شرکت بیمه توکیو مرین از این شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های بیمه‌ای بزرگ در ژاپن یاد کرد و افزود: میزان حق بیمه دریافتی این شرکت پس از خرید یک شرکت بیمه دیگر در آینده‌‌ نزدیک حدوداً به 40 میلیارد دلار خواهد رسید و ما به همراه دو شرکت بیمه ای دیگر در ژاپن مشترکاً 90 درصد سهم بازار بیمه ژاپن را در اختیار داریم.

ایواکوما تصریح کرد:‌ روش کار این شرکت برای کار در سایر کشورها حضور مستقیم در آن کشورها است و به همین خاطر هم اکنون 40 دفتر یا نمایندگی در کشورهای مختلف جهان راه اندازی کرده‌ایم. 

وی با ابراز علاقه به سرمایه‌گذاری در شرکت‌های بیمه ایرانی از طریق خرید سهام یا امکان تاسیس شرکت بیمه در ایران، گفت: این شرکت مایل است درباره نحوه بیمه کردن سرمایه‌گذاران ژاپنی که قرار است در ایران سرمایه‌گذاری کنند، اقدامات لازم را به عمل آورد و همچنین راجع به قوانین و مقررات جاری در ایران اطلاعاتی را کسب کند. 

در ادامه این دیدار مسئولان بیمه مرکزی با تشریح آخرین وضعیت صنعت بیمه در ایران و شرایط دوران تحریم، نسبت به تعامل و همکاری بیمه‌ای دو کشور اظهار امیدواری کردند که با  بررسی بیشتر وضعیت سرمایه‌گذاری در ایران و همچنین ملاقات با شرکت‌های بیمه، مسائلی نظیر خرید سهام و مسائل دیگر مورد بررسی دقیق تر قرار بگیرد.

بنابراین گزارش شرکت توکیو مرین در سال 1879 به عنوان اولین شرکت بیمه در ژاپن تاسیس شده است‌.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری فارس
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com