0  |  0

ایران در دولت روحانی چقدر بدهکار شد؟

ایران در دولت روحانی چقدر بدهکار شد؟

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، آمارهای بانک مرکزی نشان می‌دهد، مجموع بدهی‌های خارجی بالفعل و بالقوه ایران در خرداد 92 برابر 14.5 میلیارد دلار بوده است که 7 میلیارد و 114 میلیون دلار بدهی خارجی بالفعل و 7 میلیارد و 385 میلیون دلار آن بدهی خارجی بالقوه و تعهدات خارجی بوده است.

این در حالی است که بنابر آمار بانک مرکزی، در خرداد 94 یعنی دو سال پس از روی کار آمدن دولت روحانی مجموع بدهی‌های خارجی ایران به 19 میلیارد و 800 میلیون دلار رسیده که رشد 5.3 میلیارد دلاری را نشان می‌دهد.

بنا بر این گزارش، در پایان خرداد امسال بدهی خارجی بالفعل ایران 5 میلیارد و 484 میلیون دلار و بدهی خارجی بالقوه هم 14.3 میلیارد دلار شده است.

به گزارش تسنیم، تعهدات و بدهی خارجی بالقوه ایران در این دولت تقریباً رشد 2برابری داشته و از 7.3 میلیارد دلار به 14.3 میلیارد دلار رسیده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری تسنیم
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com