0  |  0

بیش از 53 هزار تن انواع کالا از گمرک ساوه صادر شد

بیش از 53 هزار تن انواع کالا از گمرک ساوه صادر شد

مهدی میراشرفی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ارزش کالاهای صادر شده از گمرک این شهرستان 27 میلیون و 665 هزار و 546 دلار بوده است .

وی ادامه داد: این کالاها به مقصد 20 کشور جهان از جمله عراق، افغانستان، ارمنستان، گرجستان، ترکمنستان، آذربایجان، بلغارستان، تاجیکستان، قزاقستان، ایتالیا، آلمان، روسیه، عربستان، بحرین، سودان، هند و ترکیه ارسال شده است.

مدیرکل گمرکات استان مرکزی گفت: عمده کالاهای صادراتی ساوه در این مدت شامل انار، انواع آبمیوه، شربت، دوغ، انواع ماست، رب گوجه فرنگی، انواع آجیل، چیپس، پفک، نمک یددار تصفیه شده، ماکارونی، شیشه و آیینه، کاشی و سرامیک، بلوریجات، ظروف چینی، صندلی آشپزخانه، سرویس خواب، تجهیزات اداری، کولر آبی، بخاری گازی، آبگرمکن گازی، ماشین لباسشویی و رادیاتور بوده است.

میراشرفی خاطر نشان کرد: همچنین در این مدت 15 هزار و 723 تن کالا به ارزش 36 میلیون و 917 هزار و 713 دلار به این شهرستان وارد شده است.

وی افزود: عمده کالاهای وارداتی به گمرک ساوه در این مدت شامل انواع ماشین آلات خط تولید، مواد اولیه تولید آب میوه، پمپ لباسشویی، لامپ گازی، دستگاه بسته بندی، ماشین ریخته گری بدنه چینی بهداشتی، موتور لباسشویی، قطعات خودرو، پروفیل و فویل آلومینیوم بوده است.

مدیرکل گمرکات استان مرکزی ادامه داد: این کالاها از کشورهای کره، امارات، چین، ترکیه، اتریش، بلغارستان، سوئیس، آلمان، فرانسه، انگلستان، یونان، ایتالیا، مالزی، پاکستان، عربستان و سنگاپور به این شهرستان وارد شده است. گمرک ساوه در سال 1382 تاسیس واز سال قبل مجاز به ترخیص کالا شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com