0  |  0

برطرف شدن مشکل اشتغال گیلان در گرو سرمایه‌گذاری است

برطرف شدن مشکل اشتغال گیلان در گرو سرمایه‌گذاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، رضا مسرور در مراسم تجلیل از خبرنگاران حرفه خبرنگاری را سخت دانست و اظهار کرد: همراهی رسانه‌ها در مسیر رشد و توسعه منطقه آزاد انزلی بسیار مهم است.

وی با قدردانی از تلاش خبرنگاران در راستای اطلاع‌رسانی اخبار منطقه آزاد انزلی افزود: تلاش سازمان منطقه آزاد انزلی در دو سال اخیر تسریع در تکمیل زیرساخت‌های منطقه بوده است.مدیر عامل منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه با ایجاد زیرساخت‌ها می‌توان بخشی از عقب‌ماندگی‌ها را جبران کرد، گفت: زیرساخت‌های موجود عامل اصلی موفقیت منطقه آزاد انزلی است.

وی با برشمردن برخی اقدام‌های منطقه آزاد انزلی خاطرنشان کرد: پروژه‌های عمرانی منطقه مانند تقاطع غیرهمسطح، ساختمان اداری، مجتمع بندری کاسپین، اتوبان چهار خطه و ... به سرانجام رسید.

مسرور اتمام ساخت مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های منطقه آزاد انزلی را یکی از زیرساخت‌های لازم دانست و تصریح کرد: با ایجاد این زیرساخت‌ها مشکلات نمایشگاه‌های بین‌المللی و همایش‌ها در گیلان برطرف می‌شود.

وی تکمیل بندر کاسپین را از اهداف مهم منطقه آزاد انزلی دانست و خاطرنشان کرد: بندر کاسپین مکمل بندر اِلت و ترکمن‌باشی است.مدیر عامل منطقه آزاد انزلی با اشاره به اینکه باید از تمام داشته‌های خود برای جذب سرمایه‌گذار استفاده کنیم، یادآور شد: مرکز تفریحات دریایی و مجتمع ورزش‌های ساحلی از جمله پروژه‌ها و زیرساخت‌هایی بود که در منطقه آزاد مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی سرمایه‌گذاری را موجب برطرف شدن مشکلات دانست و متذکر شد: برطرف شدن مشکل اشتغال استان در گرو سرمایه‌گذاری و تولید مولد است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری فارس
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com