0  |  0

لزوم افزایش حمایت از زنان توانمند و کارآفرین در کشور

لزوم افزایش حمایت از زنان توانمند و کارآفرین در کشور

فخرالسادات محتشمی پور در نشست منطقه ای زنان کارآفرین که به میزبانی دانشگاه آزاد کرمانشاه در حال برگزاری است، اظهار داشت: اکنون ۱۲ سال است که انجمن زنان کارآفرین شکل گرفته و هدف ما این است که از طریق فعالیت های کارآفرینی به توسعه کشور کمک کنیم.
وی افزود: در واقع باید با رشد و توسعه اقتصادی وافزایش توان زنان کارآفرین به نهادسازی کمک کنیم و تجربه ملی را در سطح استانی و منطقه ای پیاده کنیم.
محتشمی همچنین به مشکلات سر راه کارآفرینی اشاره کرد و گفت: در شکل گیری یک نهاد مشکلات زیادی وجود دارد و تا اعتقاد، ایمان راسخ و علاقه کافی وجود نداشته باشد یک نهاد شکل نخواهد گرفت و اینجاست که نیاز به ارائه تجارب برای فارغ التحصیلان و جوانان احساس می شود که باید در اختیار آنها قرار گیرد تا به توسعه وتعالی در کارآفرینی برسیم.
محتشمی پور در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه این دغدغه در استان کرمانشاه وجود دارد و نهادسازی در این خصوص صورت گرفته است ضمن اینکه اولین دوره نشست زنان کارآفرین در سال ۹۳ و در دانشگاه ازاد کرمانشاه برگزار شد.
در ادامه این نشست، کارگاه های مرتبط با کارآفرینی باحضور کارآفرینان زن برگزار شد.
گفتنی است، محورهای مورد بحث در این نشست شامل فرصت ها و چالش های کسب و کار، نهادسازی کسب و کار و کارآفرینی و توانمندسازی کسب و کار و کارآفرینی است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com