0  |  0

پذیرش شرکتهای توسعه ای در پارک تخصصی فناوری اطلاعات آغاز شد

پذیرش شرکتهای توسعه ای در پارک تخصصی فناوری اطلاعات آغاز شد

پذیرش شرکتهای توسعه ای برای استقرار در پارک تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات، آغازشد.
محمد خوانساری رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:‌ پارک علم و فناوری تخصصی ICT در سایت امام سجاد(ع) وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نسبت به پذیرش تعداد محدودی شرکت رشدی و توسعه ای جهت استقرار در شعبه پارک دانشگاه تهران واقع در سایت امام سجاد(ع) اقدام می کند.
وی افزود: شرکتهایی که در این مرحله پذیرش می شوند، در ابتدا توسط پارک علم و فناوری دانشگاه تهران پذیرفته شده و پس از شروع رسمی فعالیت پارک تخصصی ICT- که مسئولیت راه اندازی آن توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات است - به صورت خودکار به عنوان پذیرفته شده آن پارک تلقی می شوند و از مزایای یک پارک علم و فناوری تجاری با پشتوانه مشترک دانشگاه تهران و وزارت ICT برخوردار خواهند بود.
خوانساری به مزایای پذیرفته شدگان این دوره در سایت امام سجاد(ع) اشاره کرد و گفت: شرکتهای پذیرفته شده در قدم اول از مزایای معمول پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از جمله برخورداری از حمایتهای مالی با ضریب دو نسبت به مقررات پارک دانشگاه تهران (ویژه شرکتهای رشدی) و بهره مندی از تخفیف اجاره ۵۰ درصد دوره راه اندازی و شش ماهه آغاز اسکان استفاده خواهند کرد.
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، ارائه سایر خدمات برنامه های برتری بخش از جمله اسکان در فضای با کیفیت با دسترسی عالی از شهرهای تهران و کرج، برخورداری از زیرساخت شبکه اطلاعات پرسرعت، برخورداری از رایانش ابری، برخورداری از شرایط محیط پاک نرم افزاری، تسهیل دسترسی به بازار ملی، توسعه تعاملات و همکاری بین‌المللی و امکان مشارکت در پروژه‌های پیشران پارک را از دیگر مزایای شرکتهای مستقر در سایت پس از شروع فعالیت رسمی آن عنوان کرد.
آخرین مهلت ثبت نام و ارسال مدارک، حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه ۲۴ تیرماه و یا دریافت ۳۰ درخواست اول اعلام شده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com