0  |  0

«جشنواره ایدۀ برتر» در کردستان برگزار می‌شود

«جشنواره ایدۀ برتر» در کردستان برگزار می‌شود

بنیاد نخبگان استان کردستان در نظر دارد «جشنواره ایدۀ برتر»را به مناسبت هفته پژوهش و فناوری برگزار کند.
این جشنواره در 5 محور کارآفرینی در حوزه‌های گردشگری، بهینه‌سازی مصرف آب و انرژی، طراحی خلاقانۀ المان شهری، فناوری حوزۀ سلامت و نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری، جهت ایجاد فضای رقابتی در میان نخبگان و استعدادهای برتر و بهره‌مندی از هوش و استعداد جامعۀ علمی استان در راستای ایده‌پردازی برای حوزه‌های اولویت‌دار استان برگزار می‌شود.
ایده‌پردازان می‌توانند حداکثر تا پنجشنبه؛ 25 آبان‌ماه ایده‌های خود را در سامانۀ اینترنتی kurdistan.bmn.ir ثبت کنند.
لازم به ذکر است، به ایده‌های برتر جشنواره در هرکدام از محورهای مذکور، جوایزی در مراسم اختتامیۀ هفته پژوهش اهدا خواهد شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com