0  |  0

اعطای تسهیلات کارآفرینی به آموزش دیدگان رشته‌های فنی و حرفه‌ای مازندران

اعطای تسهیلات کارآفرینی به آموزش دیدگان رشته‌های فنی و حرفه‌ای مازندران

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران, رضا گرزین مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران با روح الله فرهادی مدیر صندوق کارآفرینی امید مازندران, تفاهم نامه 2 میلیاردی امضا کرد.

گرزین گفت: جهت حمایت از آموزش دیدگان فنی و حرفه ای مازندران و انجام کار واقعی و دایر کردن کسب و کار به آنان وام اعطا می‌شود.وی افزود: مبلغ این وام به افراد آموزش دیده فنی و حرفه ای که مدرک از سوی این سازمان دریافت کرده و با توجه به طرح ارائه شده آنان از 10 تا 30 میلیون تومان است که بهره این وام‌ها 4 درصد است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران گفت: آموزش دیدگانی که قصد راه اندازی کسب و کار را در روستاها را دارند پس از اخذ وام تا 6 ماه تنفس و در شهرها 3 ماه تنفس بوده که پس از مدت اعلام شده باید به تدریج وام را به صندوق کارآفرینی امید بازپرداخت کنند.

گرزین ادامه داد: صندوق کارآفرین امید موظف است افرادی که از سوی این اداره به آن صندوق معرفی می‌شوند را تسهیلات اعطا که برای طرح‌های پشتیبان به ازای هر خط تولید تا سقف 100 میلیون تومان با بهره چهار درصد پرداخت می‌شود.

وی افزود: به آقایان و خانم‌هایی که آموزش‌های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند و موفق به کسب مدرک فنی و حرفه ای شدند و طرح‌هایی که به صندوق معرفی می‌کنند تسهیلات داده می‌شود.گرزین بیان کرد: این تسهیلات به افراد و آموزش دیدگان در قالب طرح‌های کارآفرینی، پشتیبان، خود اشتغالی و نفرات برتر کارآموزی که از سوی این اداره کل معرفی می‌شوند، می‌توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری تسنیم
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com