0  |  0

بالغ بر 91 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به جوانان کرمانشاه پرداخت شد

بالغ بر 91 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به جوانان کرمانشاه پرداخت شد

به گزارش خبرنگار ایرنا مسعود خاکسار در نشستی خبری اظهار کرد: پرداخت این مقدار تسهیلات به جوانان، زمینه اشتغال یک هزار و 154 نفر را فراهم کرده است.وی یادآور شد: تسهیلاتی که در نیمه اول امسال پرداخت شده در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که 20 میلیارد و 890 میلیون ریال بوده است، رشد چهار برابری را نشان می دهد.
خاکسار ادامه داد: در سال 93 در مجموع 213 میلیارد و 469 میلیون ریال تسهیلات به جوانان پرداخت شد که این رقم اشتغالزایی دو هزار و 133 نفر را فراهم کرد.مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کرمانشاه همچنین به اجرای طرح امید در استان اشاره و اظهار کرد: در این طرح افرادی که دارای جواز کسب باشند معادل سپرده خود تا سقف 150 میلیون ریال تسهیلات با کارمزد چهار درصد دریافت می کنند.وی یادآور شد: همچنین افرادی هم که دارای مدرک فنی و حرفه ای باشند نیز معادل سپرده خود تا سقف 100 میلیون ریال با کارمزد چهار درصد تسهیلات دریافت می کنند.خاکسار در پایان گفت: افرادی که شرایط لازم را دارند برای دریافت توضیحات بیشتر می توانند به شعب صندوق کارآفرینی امید در سطح استان مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com