0  |  0

برگزاری کارگاه آموزشی «ایده‌پردازی و تفکر خلاق» در دانشگاه شهید بهشتی

برگزاری کارگاه آموزشی «ایده‌پردازی و تفکر خلاق» در دانشگاه شهید بهشتی

کارگاه آموزشی «ایده پردازی و تفکر خلاق» روز یکشنبه ۲۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۶ از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در تهران برگزار می‌شود.
با افزایش رقابت در حوزه‌های مختلف کسب‌وکار، یا پیچیده شدن ابزارها و فرایندها و یا در هر وضعیت بحرانی و ناپایدار مانند رکود اقتصادی،کشف فرصت‌ها به سهولت امکان‌پذیر نخواهد بود. در چنین شرایطی کارآفرینان خلاق هستند که می‌توانند با مهارت خلاقیت و تفکر خلاق، فرصت‌های شرایط پیچیده را کشف نموده و یا تهدیدهای موجود را به فرصت تبدیل کنند.
تفکر خلاق شیوه‌ای از حل مساله با به‌کارگیری متدها و اصول تعریف‌شده است. خلاقیت و مکانیزم صحیح فکر کردن به مساله، مهارت‌های اساسی در تفکر خلاق هستند که شرکت‌کنندگان در این دوره با آن‌ها آشنا شده و ضمن تمرین‌های متعدد، این دو مهارت را در خود پرورش می‌دهند. این دوره شامل تدریس، بحث و گفتگو که برای تقویت خلاقیت و استفاده از تئوری‌های تدریس شده جهت حل مسائل فردی و کسب‌وکار طراحی‌شده است.
دوره تفکر خلاق ازآنجاکه شیوه‌های خلاقانه برای مواجهه با انواع مسائل را آموزش می‌دهد، برای تمامی افراد در رده‌های مختلف سنی ، سازمانی و اجتماعی مناسب بوده و فراگیری آن در بهبود زندگی فردی و حرفه‌ای مفید و موثر خواهد بود.
سرفصل‌های کارگاه:
    نقش فرآیندهای تفکر در ایده پردازی
    مراحل فرآیند ذهنی مناسب برای ایده پردازی
    برای رسیدن به ایده‌های خوب، از کجا باید شروع کرد؟
    آیا ایده پردازی یک فرآیند فردی است یا جمعی؟
    نقش محیط روی نتیجه ایده پردازی
    شناسایی مشتری و مساله
    تاثیر دانش شناسایی مشتری و مساله بر خلق ایده‌های برتر
    آیا همه افراد خلاق هستند؟ چگونه خلاقیت را بین جمع تقویت کنیم؟
    رسیدن به توافق بر سر ایده‌ها چگونه است؟
مکان: تهران- تقاطع اتوبان نیایش و خیابان ولیعصر- دانشکده داروسازی دانشگاه شهیدبهشتی  

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: Ictsturtups.ir
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com