0  |  0

اعطای تسهیلات اشتغال زایی قرض الحسنه در خراسان‌شمالی

اعطای تسهیلات اشتغال زایی قرض الحسنه در خراسان‌شمالی

رییس صندوق کارآفرینی امید خراسان‌شمالی از پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به صورت قرض الحسنه در قالب درخواست نامه های سفر هیات دولت به استان طی سال جاری خبرداد.امین خوش قامت اظهار کرد: به افرادی که طی سفر رییس جمهور به استان در قالب نامه درخواست تسهیلات اشتغال زایی داده بودند از سوی این صندوق تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می شود.

وی ادامه داد: تاکنون درخواست دو هزار و 103 نفر به این صندوق ارجاع شده که از این مجموع این تعداد نامه های 291 مورد به دلیل مغایرت با ضوابط صندوق رد شدند.خوش قامت افزود: تاکنون برای 101 نفر متقاضی دریافت تسهیلات اشتغال زایی تشکیل پرونده شده و یک هزار و 711 نفر نیز در نوبت مصاحبه و مشاوره هستند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبر خراسان شمالی
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com