0  |  0

دستگاه‌های اجرایی پذیرای ایده‌ نخبگانی باشند

دستگاه‌های اجرایی پذیرای ایده‌ نخبگانی باشند

حسین فیروزی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کردستان با بیان اینکه فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از اندیشه نخبگانی حمایت کنند، گفت: حضور نخبگان در شوراهای تصمیم‌گیری استان موجبات رشد و شکوفایی و به تبع آن توسعۀ پایدار در استان را به همراه دارد.
وی با اشاره به برنامه‌های بنیاد نخبگان کردستان، افزود: برنامه‌های این بنیاد همواره دارای نظم و نظام خاصی و با هدف تزریق تفکر نخبگانی به جامعۀ بومی طراحی، تدوین و اجرا می‌شود.
فیروزی ادامه داد: در دنیای کنونی نوآوری برای افراد خاص، موضوعات خاص و محل‌های خاص نیست؛ بلکه نوآوری را می‌توان در همه افراد در همه محل‌ها و همه موضوعات جستجو کرد. دانش باید از درون سازمان‌ها به بیرون منتقل شود و همچنین ایده‌ها از بیرون از سازمان به داخل آن راه یابند.
معاون استاندار کردستان اولویت‌بندی صحیح پژوهش‌های قابل انجام در استان را گامی در راستای توسعه استان دانست و افزود: پژوهش‌هایی که برای آن هزینه می‌شود باید برای استان کاربردی و توسعه‌آفرین باشند.
وی تدوین سند آمایش آموزش‌عالی استان را یکی از مهمترین وظایف کارگروه توسعه عنوان و تصریح کرد: تدوین این سند و تعیین نیازهای آموزشی استان، ارتباط مستقیمی با مباحث کلان فرهنگي، اجتماعی و اقتصادی استان دارد. علاوه بر تامین بودجه لازم برای تدوین سند آمایش آموزش عالی استان، آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به خانواده‌ها در خصوص هدایت تحصیلی فرزندانشان با توجه به برنامه آمايشي، نيز ضرورت دارد.
لازم به ذکر است، در نشست اجتماع نخبگانی استان کردستان با حضور مسؤولان استانی، برنامه‌های پیشنهادی سال 97 بنیاد نخبگان مورد بررسی قرار گرفت و لزوم تأمین اعتبار و اجرای آنها به تصویب اعضای جلسه رسید.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com