0  |  0

پرداخت تسهیلات یک میلیارد ریالی صندوق کارآفرینی امید به کارآفرینان

پرداخت تسهیلات یک میلیارد ریالی صندوق کارآفرینی امید به کارآفرینان

فضل الله رنجبر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید کرمانشاه 50 تا 60 میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت تسهیلات به کارآفرینان در اختیار دارد. وی افزود: صندوق کارآفرینی امید به افرادی که طرح های اشتغالزا داشته باشند به گونه ای که باعث اشتغال حداقل پنج نفر را فراهم کند تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال پرداخت می کند.
رنجبر یادآور شد: پرداخت این تسهیلات به افراد محدودیت ندارد و هر فردی که بتواند طرح اشتغالزایی را ارائه کند می تواند از آن بهره مند شود.
فرماندار کرمانشاه ادامه داد: افرادی که تمایل به دریافت این تسهیلات را دارند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت جزئیات به محل این صندوق واقع در چهار راه بسیج، جنب مسجد الغدیر مراجعه کنند.
وی حمایت از طرح های اشتغالزا را یکی از برنامه های اصلی مدیریت شهرستان کرمانشاه خواند و افزود: بدون شک با تمام توان از این طرح ها حمایت می شود تا بلکه مقداری از رنج بیکاری این دیار کاهش یابد.
رنجبر در پایان اظهار کرد: سعی و تلاش همه مسئولان شهرستان این است تا با استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های موجود و همچنین استفاده از توان بخش خصوصی بتوانیم نرخ بیکاری را کاهش دهیم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com