0  |  1

اعزام یک هیات تجاری و فناوري ایرانی به کشور آفريقاي جنوبي

اعزام یک هیات تجاری و فناوري ایرانی به کشور آفريقاي جنوبي

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری رياست‌جمهوري در نظر دارد یک هیات تجاری و فناوری متشکل از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور ایرانی را به کشور آفريقاي جنوبي اعزام کند.
این برنامه که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریيس‌جمهوری طی روزهای 19 تا 22 آذر‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد، شامل نشست‌های تجاری مشترک با شرکت‌های متناظر در آفريقاي جنوبي و شركت در نشست علم جنوب آفريقا و بازدیدهای صنعتی و تجاری می شود.
معاون علمي و فناوري رييس‌جمهوری به دعوت وزير علوم و فناوري آفريقاي جنوبي براي شركت در نشست علم جنوب آفريقا و مذاكرات دوجانبه به اين كشور سفر خواهد كرد و هم زمان، فرصت شركت در نشست مذكور و مذاكره با شركتهاي متناظر آفريقايي در قالب نشست تجاري و فناوري براي شركتهاي دانش‌بنيان ايراني فراهم شده است.
شركتهاي متقاضي برای ثبت‌نام بايد مبلغ يكصد ميليون ريال حداكثر تا پايان وقت اداري مورخ 26 آبان‌ماه به شماره حساب قيد شده در ذيل واريز و فيش پرداختي را در اختيار کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری قرار دهند. کلیه مراحل اخذ بلیط، ویزا، رزرو هتل و هماهنگي نشست‌ تجاري فناوري توسط كريدور مذكور انجام خواهد شد.
هر شرکت باید حداقل دو شرکت‌ متناظر در آفريقاي جنوبي برای برگزاری نشست B2B به کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری تا تاریخ يكم آذر اعلام کند. کريدور، براي انجام هماهنگي‌هاي سفر به شركتهايي كه در مهلت مقرر ثبت‌نام خود را نهايي مي‌كنند متعهد است و متعاقبا تعهدي در خصوص ثبت‌نام متاخرين ندارد.
همچنین در این فراخوان تاکید شده است براي شركتهاي دانش‌بنيان، اولويت ثبت‌نام وجود دارد. ثبت‌نام شركتهاي فناور و ساير شركتها، منوط به وجود ظرفيت مازاد است.
پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، انتخاب نهايي شركتهاي متقاضي با توجه به شاخص‌هايي چون توان صادراتي، وجود مستندات انگليسي، سايت دوزبانه و ... صورت خواهد گرفت. لذا ثبت‌نام و پرداخت وجه به منزله تاييد نهايي نيست.
شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در هیات تجاری، می‌توانند از طریق"کارتابل شرکت‌ها و فناوران" در صفحه اصلی وبسایت کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری (www.tesc.ir) ثبت‌نام و با انتخاب "درخواست دریافت خدمات حمایتی" و خدمت درخواستی "اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری" و تکمیل فرم مربوطه نسبت به اعلام آمادگی برای حضور در برنامه اقدام کنند.
علاقمندان برای پاسخ به سوالات احتمالي مي‌توانند با کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری به شماره 63103114 الي 16 و 63103118 تماس بگیرند.
همايش علم جنوب آفريقا براي چهارمين بار از تاریخ 12 تا 14 دسامبر 2018 در پرتوريا برگزار مي‌شود. این برنامه دو و نیم روزه میزبان بیش از 3 هزار و 500 شرکت کننده خواهد بود که جلسات گروهی و مذاکرات تعاملی بسیاری را به اشتراک می‌گذارد.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت نشست به آدرس http://www.sfsa.co.za مراجعه کنند.
بر اساس اعلام این فراخوان، وزارت علوم و فناوری آفریقای جنوبی، بنیاد تحقیقات ملی آفریقای جنوبی و آکادمی علوم آفریقای جنوبی برگزار كنندگان اين برنامه هستند و همایش امسال تلاش دارد تا مانند رویدادهای قبلی، به عنوان یک پلتفرم بزرگ، باز و عمومی برای مباحثات علمی جهت ارتباط آن با جامعه ایفا نقش کرده و آن را به رویدادی بعنوان "علم باز" تبدیل کند.
شماره حساب صندوق توسعه صادرات و تبادل فناوري به این شرح است: 0222674440002 بانك ملي ايران شعبه قصر، شماره شبا IR840170000000222674440002. حتما نام شركت در سند پرداختي درج شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com