0  |  0

حمایت از ۱۶۰ طرح علمی و فناورانه تصویب شد

حمایت از ۱۶۰ طرح علمی و فناورانه تصویب شد

۱۶۰ طرح پژوهشی در آخرین جلسه کمیته تخصصی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تایید شد. این کمیته هر ماه طرح های تصویب شده در کارگروه های صندوق را مورد بررسی قرار می دهد و در نهایت پس از ارزیابی طرح های دارای اولویت را تصویب می کند.
از این تعداد طرح تایید شده، ۵۵ رساله دکتری، ۳۵  طرح پسا دکتری و ۷۰ طرح پژوهشی مورد حمایت قرار می گیرد که حوزه های مختلف همچون پزشکی، فنی و مهندسی، علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم انسانی، علوم پایه، محیط زیست، سلامت و اقلیم را شامل می شود.
انجام طرح پژوهشی توسط محققان و متخصصان کشور یکی از مسیرهای  است که پیشرفت را برای کشور به ارمغان می آورد. زیرا با این اقدام شاهد ورود دستاوردهای فناورانه و علمی این تحقیقات به جامعه هستیم. صندوق نیز با راه اندازی  کارگروه های مختلف در حوزه های علمی در این مسیر قدم گذاشته است تا با حمایت از پژوهشگران کشور انجام این فعالیت ها با سرعت انجام شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com