0  |  1

توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری در حوزه برق

توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری در حوزه برق

دستیار توسعه زیست‌بوم نوآوری حوزه انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با ارائه مدل همکاری و توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری حوزه برق در حضور وزیر نیرو و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، به پتانسیل‌ها و نحوه دستیابی به اهداف مد نظر در حوزه برق پرداخت و از توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری این حوزه خبر داد.
زینب حمیدزاده دستیار توسعه زیست‌بوم نوآوری حوزه انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با ارائه مدل همکاری و توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری حوزه برق در حضور وزیر نیرو و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، به معرفی پتانسیل‌ها و نحوه دستیابی به اهداف مد نظر در حوزه برق پرداخت.
وی با ترسیم نقش عرضه، تقاضا و تسهیل‌گری، به لزوم هم‌افزایی در همکاری مشترک معاونت علمی و وزارت نیرو به منظور کمک به تکمیل این زنجیره اشاره کرد و گفت: زیست بوم فناوری و نوآوری حوزه برق با همکاری نزدیک معاونت علمی و وزارت نیرو توسعه می‌یابد.
حمیدزاده همچنین با ارائه توانمندی شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان در تولید محصولات مطابق با دانش روز و بیان مثال‌های موفق، به لزوم آشنایی فعالان صنعت برق از جمله شرکت‌های مادرتخصصی، شرکت‌های برق منطقه‌ای، شرکت‌های توزیع، نیروگاه‌ها، پیمانکاران، مشاوران با این توانمندی‌ها تاکید کرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد با همکاری معاونت علمی و به کارگیری ظرفیت پارک فناوری پردیس به منظور کمک به شرکت توانیر در دستیابی به اهداف برنامه پیک‌سایی تابستان سال 1399، برنامه مدونی برای مشارکت نخبگان، شرکت‌های دانش بنیان و بخش‌ خصوصی در اجرای برنامه پیک‌سایی سال 1399 تهیه و در حال اجرا است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com