0  |  3

10 دلیل استفاده از اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کارهای کوچک

10 دلیل استفاده از اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کارهای کوچک

۱- چهره‌ای برای برندتان در ذهن مخاطب ایجاد کنید:

اینستاگرام، یک پلتفرم بصری است که به شما کمک می کند تا با مشتریان‌تان ارتباط شخصی داشته باشید. همچنین می توانید تصاویر و ویدئوهای تیم یا مشتریان راضی از کسب و کارتان را برای جلب مخاطبان بیشتر به اشتراک بگذارید. یک ارائه بصری با کیفیت می تواند منحصر به فرد بودن برند و تمایز کسب و کار شما را انعکاس دهد.

۲- فروش خود را افزایش دهید:

شما می توانید در اینستاگرام روزانه برای هواداران خود از فروش و حراجی‌های ویژه ایی که دارید تبلیغ کنید‌. اگر در حال ارایه محصول و خدمات جدیدی به بازار هستید، استفاده از اینستاگرام باعث می شود آخرین ارائه های شما در معرض دید مخاطبان تان قرار گیرد.

۳- استوری‌های جالب منتشر کنید:

اینستاگرام شبکه بسیار خوبی برای خلاقیت درمواقع بازاریابی برندتان است. «استوری» اینستاگرام طراحی شده تا مشارکت مخاطبان را افزایش دهید. از استوری اینستاگرام برای اعلام تخفیف‌ها و فروشهای فوق العاده استفاده کنید. همچنین می توانید محتوایی تهیه کنید که مشتریان شما را شگفت‌زده کند.

۴- با افرادی که شبیه به شما فکر می‌کنند، ارتباط برقرار کنید:

به طور کلی فضای مجازی بستری مناسب برای شبکه‌سازی است و اینستاگرام بهترین فضا برای پیدا کردن افرادی با طرزفکر شبیه به شماست که علاقه‌مندی‌های مشترک‌شان را به اشتراک می‌گذارند. شما می توانید شبکه‌های اجتماعی‌تان را توسعه دهید و با برندهای معروف و اینفلوئنسرها برای دسترسی به مخاطبان بیشتر همکاری کنید.

۵- همگام با نیازهای مشتریان‌تان خود را به روز کنید:

دلیل دیگری که باید در اینستاگرام حضور داشته باشید این است که به شما کمک می کند از ترندها و اطلاعات جدید در مورد نیازهای مشتریان‌تان آگاه شوید. شما می توانید با پست کردن محتوای خاص در تعطیلات مشوق علاقه و انگیزه مخاطبان‌تان باشید.

10 دلیل استفاده از اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کارهای کوچک

۶- لایو بفرستید:

به دنبال‌کنندگان‌تان خود اطلاعات صحیح و به روز درباره کسب و کار کوچک تان بدهید. با درکی که از فعالیت های روزانه تان برای مخاطبان اینستاگرام ایجاد می کنید، می توانید به آسانی آگاهی از برندتان در ذهن مخاطبان ایجاد کنید. حتی می توانید از مهمانان ویژه در پخش برنامه خود دعوت کنید.

۷- ترافیک بیشتری را به صفحه اینستاگرام تان هدایت کنید:

به کاربرها کمک کنید که به آسانی حساب کاربری شما را از طریق هشتگ و لوکیشن تگ ها پیدا کنند. می توانید هشتگ نام تجاری درست کنید و بر کاربران تان نظارت کنید. این به کاربران اجازه می دهد که تا با دنبال کردن هشتگ های شما روزانه محتوایی که منتشر می کنید را دریافت کنند.

۸- برای دنبال کنندگان تان ارزش ایجاد کنید:

با قرار دادن تصاویر و ویدئوهای باکیفیت و غنی دنبال کنندگان خود را درگیر کنید. نکات مفیدی ارائه دهید تا در نهایت آنها را به مشتریان آماده پرداخت تبدیل کنید. مطمئن باشید با گذاشتن مطالب مفید روزانه مشارکت بهتری را از طرف مخاطبان تان دریافت می کنید.

۹- بازخوردها را دریافت و داده ها را جمع آوری کنید:

گفتگو را از طریق ویژگی «نظرسنجی» در بخش «استوری» اینستاگرام تشویق کنید. به سادگی سؤالی بپرسید و داده‌ها را جمع آوری کنید تا بینش و نظرات دنبال کنندگان تان را بدست آورید. پروفایل های کسب و کاری همچنین به تجزیه و تحلیل هایی دسترسی دارند که آمار مفیدی چون موثر بودن و تعداد هواداران را نشان می دهد.

۱۰- فراخوان برای اقدام «call to action»:

شما می توانید لینک های مورد علاقه خود را به استوری ها اضافه کنید تا بازدیدکنندگان را به وب سایت، پست وبلاگ و دیگر شبکه های اجتماعی هدایت کنید. این لینک ها می توانند ارزش افزوده و محتوای کامل تری را به مخاطبان شما برای استفاده در مقیاس بزرگتر ارائه دهند.

مترجم: شیدا انصاری

برای مطالعه بیشتر:

۵۰ روش برای افزایش فالوور در اینستاگرام

بوم مدل کسب و کار «اینستاگرام»

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
دیدگاه شما
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com