0  |  0

رویداد «ارائه نیازمندی‌های فناورانه صنعت لوازم ‌خانگی» برگزار می شود

رویداد «ارائه نیازمندی‌های فناورانه صنعت لوازم ‌خانگی» برگزار می شود

این رویداد، نخستین رویداد از سلسله رویدادهای ارتقای تاب‌آوری و رقابت‌پذیری زنجیره‌های ارزش است که با هدف شبکه‌سازی بین شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع استراتژیک کشور برگزار می‌شود. در این رویدادها، نیازمندی‌ها و اولویت‌های فناورانه هر زنجیره ارزش شناسایی شده است و از این طریق توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان اتفاق می‌افتد.
این رویدادها با رویکرد مشارکت بازیگران اصلی هر زنجیره ارزش طراحی شده است و بعد از شناسایی و ارائه نیازمندی‌های موجود در هر زنجیره ارزش، شرکت‌های توانمند دانش‌بنیان و سایر فناوران امکان ارائه راه‌حل‌ها و فناوری خود و ارتباط با مجموعه متقاضی را خواهند داشت.
در برگزاری رویداد نیازمندی‌های فناورانه صنایع و متولیان صنعت لوازم‌خانگی ارائه می‌شود. محورهای مدنظر این رویداد شامل «مواد اولیه»، «قطعات و تجهیزات گلوگاهی»، «هوشمندسازی و تکنولوژی ساخت»، «زنجیره ارزش» و «مصرف انرژی» است. این رویداد به‌منظور شبکه‌سازی و بهره‌مندی از توان شرکت‌های دانش‌بنیان برای رفع چالش‌های این حوزه برگزار خواهد شد.
علاوه بر ارائه نیاز‌های فناورانه صنعت لوازم‌خانگی، جلسات پرسش و پاسخ زنده و تشریح نحوه تعامل خریداران محصولات مرتبط این حوزه با شرکت‌های دانش‌بنیان، مذاکرات تجاری رو در رو، برگزاری «پنل سیاستی و ارائه برنامه تاب‌آوری و رقابت‌پذیری»، «ارائه نیازهای حوزه صنایع لوازم‌خانگی» و معرفی حمایت‌های مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان و به‌هم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری نیز برگزار خواهد شد.
حضور در این رویداد برای عموم آزاد و رایگان است. فناوران، شرکت‌های دانش‌بنیان و علاقه‌مندان به حضور در این رویداد، برای ثبت‌نام و اطلاع از جزئیات به اینجا مراجعه کنند.
سلسله رویدادهای معرفی نیاز‌های فناورانه صنایع، فرصتی برای شناسایی و رفع نیاز‌های فناورانه صنایع کشور است که با حضور واحد‌های صنعتی، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و مراکز دانشگاهی برگزار می‌شود. این رویداد توسط مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان و با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق برگزار می شود

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com