0  |  0

معرفی کتاب: «سرمایه گذاری؛ شیرجه به عمق»

معرفی کتاب: «سرمایه گذاری؛ شیرجه به عمق»

همیشه برای شروع سرمایه گذاری در بورس، این پرسش ذهن سرمایه گذاران را به خود مشغول می کند که چقدر پول برای این کار باید کنار گذاشت؟ با توجه به طیف گسترده اشخاص از نظر وضعیت مالی، هرگز نمی توان پاسخ دقیقی به این پرسش ارائه کرد.
کتاب «سرمایه گذاری شیرجه به عمق» نوشته صالح عزیز جهان توسط انتشارات دانش پژوهان جهان در ۸۸ صفحه منتشر شده است. این کتاب شامل مجموعه مقالات کاربردی و مفیدی است که به هر سرمایه گذاری که بخواهد به طور حرفه ای مبادرت به امر سرمایه گذاری نماید یاری می رساند. هر یک از مطالب این کتاب، پیش از این در وب سایت آموزشی افزونش منتشر شده است و در این کتاب به شکل یکپارچه و با رعایت تقدم و تاخر، تجمیع شده است.
از جمله سرفصل های کتاب شانل : شروع کنید، بهترین سرمایه گذاری، این قدر افسوس نخورید، رد سکوت معامله کنید، درباره رانت، چه زمانی سهم را بفروشم و ... است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com